راننده تيم هاي ردبول و فراري اعلام كردند هيجان زيادي در ارتباط با دور نهائي اين فصل دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرتز، دور نهايي رقابت هاي فصل 2012 فرمول يك، هفته آينده در كشور برزيل برگزار خواهد شد و راننده هاي تيم هاي ردبول و فراري در رقابتي تنگاتنگ بر سر كسب عنوان قهرماني با يكديگر جدال مي‌كنند.

سباستين وتل در حالي به سوي اين مسابقه مي رود كه در جدول امتيازات كلي صدرنشين است و با نفر دوم، فرناندو آلونسو 13 امتياز اختلاف دارد.

اما برتري ديگر وتل را اتومبيل پرسرعت ترش تشكيل مي‌دهد كه شانس قهرماني را براي وي دو چندان خواهد كرد.

ديدار نهائي در برزيل 25 امتياز به همراه خواهد داشت كه مي‌تواند در قهرماني هر دو راننده تاثير بسزايي داشته باشد.

وتل كه در 2 سال گذشته در برزيل هم برد را تجربه كرده هم مكان دوم را در اين ارتباط گفت: ما در بهترين فرم خود هستيم هم من و هم اتوموبيلم.

آلونسو نيز گفت: ما بهترينمان را به كار مي گيريم و در تمام طول مسابقه مي جنگيم تا ببينيم نتيجه چه خواهد شد.

آلونسو براي آنكه بتواند وتل را متوقف كند اول بايد پيروز باشد و اولين نفر رقابت را به پايان ببرد و دوم نيز بايد اميدوار باشد و تا دتل در مكاني دورتر از چهارم قرار بگيرد كه كمي بعيد به نظر مي رسد  از آنجا كه وتل در هفته هاي اخير بي نظير بوده و دكتر راننده اي توانسته به گرد پاي او برسد.

آلونسو در ادامه گفت: ما در حالي به برزيل مي رويم كه اميد زيادي به پيروزي داريم قهرمناي چيزي كه ما تمام سال براي بدست آوردن آن جنگيده ايم تنها سباستين است كه در وضعيت بهتري از ما قرار دارد اما نبايد با اين حال ما به وضعيت خود  افتخار مي‌كنيم و با پيروزي در برزيل به يك فصل موفق پايان خواهيم داد.

آلونسو با وجود اينكه در گرند پريكس آمريكا مكاني بهتر از هفتم را نتوانست از آن خود كند با اين حال توانسته هنوز شانس هاي خود را براي قهرماني را زنده نگه دارد.

آلونسو در ادامه گفت: ما هفته سختي را پشت سر گذاشته ايم سختي هاي زيادي در اين هفته كشيديم كه كمي از آمادگي ما كم كرد.

ما نتوانستيم در حدي كه لازم است رقابت كنيم سرعت كافي نداشتيم اما ردبول بسيار سريع بود و اين موضوع براي آنها بسيار كارساز بود و توانستند پيروز شوند.

گفتني است دور نهائي هفته آينده در برزيل برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: راننده ، ردبول ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار