سرمربي تيم هندبال کاسپين قزوين گفت: تا کنون اسپانسرهاي تيم به ما کمکي نکرده‌اند و به مشکل برخورده‌ايم.

قاسم کاظمي سرمربي تيم هندبال کاسپين قزوين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه اسپانسرهاي کاسپين کمکي به تيم نکرده‌اند و ما را با مشکل روبرو کرده‌اند و فقط مبلغ کمي را به ما داده‌ اند که گره‌اي از کار ما باز نمي‌کند.

وي تصريح کرد: شرايط به گونه‌اي شده است که 2 بازيکن تيم قهر کرده‌اند و در تمرينات حضور ندارند و مسئولين هم فقط حرف مي‌زنند و عملي در کار نيست.

کاظمي در ادامه گفت: ما بازيکنان غير بومي در تيم داريم که بايد مبلغ قرار داد آنها پرداخت شود.

وي اشاره کرد: تيم‌هاي حاضر در ليگ غير از 3 تيم ثامن سبزوار و مشهد سپاهاني همه در يک سطح هستند.

کاظمي اضافه کرد: داوري‌ها نيز با اشتباهات فاحشي همراه بوده است و اصلا در سطح ليگ نيستند در اين رقابت‌ها از داوران استفاده شده که هزينه کمتري داشته باشند اگر داوري امروز براي نيروي زميني سوت زده است فردا براي تيم ما سوت مي‌زند و اين درحالي است که داوران ليگ بايد از کيفيت بالايي برخوردار باشند و هفته‌اي يک مسابقه را سوت بزنند.

وي گفت: هم اکنون در جدول ليگ عنوان نهمي را به خود اختصاص داده‌ايم البته با تيم‌هاي هشتم تا ششم فقط يک امتياز فاصله داريم و اگر در ديداري تيمي که در ا ين رده‌ها قرار دارد 2 امتياز بگيرد کلي در جدول جابه جا مي‌شود.

کاظمي عنوان کرد: اين هفته مقابل مس کرمان به ميدان خواهيم رفت و امتياز اين مسابقه را مي‌خواهيم و بازيکنان با درايت و هوشياري مي‌توانند اين حريف را شکست دهند.

وي گفت: هفته گذشته نيز با هپکوي اراک بازي داشتيم که در پايان بازي 30 بر 24 باخيتم و اين در حالي بود که اگر اشتباه داوري نبود برنده ديدار بوديم.

کاظمي يادآور شد: ما اولين حضور خود را در ليگ تجربه مي کنيم و هدفمان بقا در اين رقابت‌ها است و از سال‌هاي آينده برنامه ريزي طولاني مدت و کسب مقام‌هاي خوب در ليگ است.

وي عنوان کرد: اگر حواشي موجود اجازه دهد در بازي‌هاي باقيمانده بهتر عمل خواهيم کرد و سعي مي‌کنيم نماينده خوبي براي استان در ليگ باشيم.

کاظمي تاکيد کرد: يک ديدار معوقه نيز داريم که 21 آذر مقابل ثامن سبزوار برگزار خواهيم کرد تيمي که از مدعيان قهرماني در ليگ برتر است و در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا حضور داشته و به طور حتم بازي سختي مقابل آن خواهيم داشت و به راحتي امتياز نمي‌دهد.

وي گفت: از سال‌هاي 67-66 در هندبال هستم و در اين مدت بازيگري خود را در تيم‌هاي قزويني انجام داده‌ام و نزديک به 15-10 سال هم است که مربيگري مي‌کنم.

کاظمي يادآور شد: در مدت مربيگري‌ام در تيم‌هاي نوجوانان، جوانان استان و تيم‌هاي  دانشگاهي کشور بوده‌ام و خدمت کرده‌ام ولي متاسفانه هيچ زماني مربي تيم ملي نبوده‌ام اين آرزوي هر مربي است که روزي اين پست را داشته باشد و به کشورش خدمت کنم.

وي اضافه کرد: قزوين هندباليست‌هاي با استعداد و با قابليت زيادي دارد و ما در تيم‌هاي نوجواناني و جوانان ملي پوش داريم و در گذشته نيز بازيکناني از اين استان به تيم‌هاي ملي دعوت شده‌اند.

کاظمي اشاره کرد: بها دادن و سرمايه گذاري روي هندباليست‌هاي کشورمان مي‌تواند در رشد و شکوفايي هندبال ايران کمک کند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: هندبال ورزش مهيج و پاکي است که مي‌تواد در جامعه گسترش روز افزون داشته باشد به شرطي که توجه ويژه‌اي از سوي مسولين به آن شود./آق

برچسب ها: اسپانسر ، لیگ ، برتر ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار