سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان: رشته نجات غریق از اهمیت خاصی برخوردار است و ایرانیان نیز با توجه به معیار های خاصی که برای این رشته ورزشی مورد نیاز است قابلیت درخشش در این رشته را دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام امروز باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ حمید شب انگیز با شرکت درمسابقات نجات و امداد جهانی در استرالیا موفق به کسب دو نشان طلای تیمی ، یک نشان نقره انفرادی ویک نشان برنز انفرادی گردید تا با کسب چهار نشان با ارزش بار دیگر برای ایران اسلامی و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان افتخار آفرینی نماید.
وی در خصوص حضورش در این مسابقات اظهار داشت:اسفند ماه سال گذشته سرمربی تیم ملی نجات غریق کشورآقای ایل خوان نوری ازمن برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورد . در طول این مدت با برگزاری چندین اردوی موردی آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقات کسب نمودیم.
سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان گفت: رشته نجات غریق در کشورهای متعددی از اهمیت خاصی برخوردار است . ایرانیان نیز با توجه به معیار های خاصی که برای این رشته ورزشی مورد نیاز است قابلیت درخشش در این رشته را دارند.
وی در خصوص برگزاری این مسابقات ابراز داشت:مسابقات در سطح بسیار بالا و رقابت های نزدیک برگزار گردید.

در رشته حمل آدمک بازیکنان ایران توانستند خوش بدرخشند و توانایی ها ایران را اثبات نمایند.
شایان ذکر است تیم ملی ایران در این مسابقات مقام دوازدهم جهان را ازآن خود نمود./ع
برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، ماهان ، واترپلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.