رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات سمنان از دستگيري مديران سايت همسريابي در سمنان که با جانمايي آرم پليس فتا در سايت خود اقدام به کلاهبرداري از جوانان مي کردند، خبرداد.

گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ؛ سرهنگ ميراحمدي گفت: در راستاي وظايف اين يگان و در راستاي کاهش جرايم و تخلفات در فضاي مجازي کارشناسان در حين رصد سايت‌ها و صفحات اينترنتي، سايتي را به عنوان همسريابي شناسايي و تحقيقات خود براي شناسايي مديران آن آغاز کردند.

وي افزود: در اين راستا تحقيقات ادامه و با انجام اقدامات پليسي و تخصصي، هويت دو متهم که با همکاري با يکديگر اين سايت را مديريت مي‌کردند، شناسايي و دستگير شدند.

ميراحمدي با بيان اينکه متهمان با جانمايي آرم پليس فتا در صفحه اصلي سايت اقدامات خود را به نوعي قانوني جلوه داده و جعل عنوان کرده بودند، ادامه‌داد: متهم پس از بازجويي‌هاي صورت گرفته و مشاهده مستندات به جرم خود اعتراف و در بررسي‌ها روي اين سايت مشخص شد متهمان ظرف مدت 40 روز حدود بيست هزارنفرعضوگيري کرده و از اين رو درآمد زيادي را کسب کرده‌اند.

رييس پليس فتاي سمنان درپايان به ايسنا گفت: فضاي مجازي، فضايي است که به راحتي مي‌شود در آن تغيير هويت داد. بنابراين کاربران به خصوص جوانان هوشيار باشند که اغلب افراد با عضويت در اين‌گونه سايت‌ها و دادن اطلاعات شخصي خود به افراد ناشناس و پرداخت مبالغ بالا دچار مشکلاتي غيرقابل بازگشت شده‌اند.
برچسب ها: دستگیری ، سایت ، همسریابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار