انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهركرد، در بیانیه ای، حمله های اخیر رژیم اشغالگر قدس به غزه را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در این بیانیه آمده است: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی آغاز شده و ادامه دارد كه برخی از كشورهای مدعی حقوق بشر، با حمایت از رژیم متجاوز و غاصب، چهره پلید استكبار را در معرض دید جهانیان قرارداده اند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهركرد در این بیانیه افزوده: سكوت مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری در مقابل این جنایات و تجاوزات از سوی افكار عمومی جهان و مسلمانان قابل قبول نیست.

این بیانیه متذكر شده: از طرفی رژیم‏های مرتجع عربی نیز كه همگی از ترس انقلاب‏های مردمی به آغوش قدرت‏های غربی پناه برده‏اند، با سكوت مرگبار و اقدامات نمایشی، صفحه ننگین دیگری در كارنامه خود رقم زدند.

این بیانیه می افزاید: بدون شك اینك آنچه كه در غزه می گذرد، فراتر از یك جنگ و مصداق عینی نسل كشی است و بیش از هر زمان دیگری، لزوم اتحاد امت اسلامی و یاری رساندن به ملت های مسلمان، احساس می شود.

تشكل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهركرد در بیانیه خود با ابراز تأسف از وقایع روزهای اخیر در سرزمین های اشغالی، با محكوم كردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم غزه و سكوت تشویق آمیز برخی دولت ها، حمایت بی دریغ خویش را از مقاومت مردم غزه اعلام كرده است. /س

برچسب ها: محکومیت ، حمله ، اسرائیل ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.