فرماندهي انتظامي شهرستان باشت استان کهگيلويه و بويراحمد از شناسايي و دستگيري شرور فراري طي عملياتي روز گذشته توسط ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرگرد "سيد محمد صدرايي " با اعلام اين خبر گفت: اين شرور كه به "مسعود "شهرت دارد در يك اقدام اطلاعاتي و پليسي چند ماهه توسط مأموران انتظامي شهرستان شناسايي و طي عملياتي ضربتي، روز گذشته در مخفيگاهش دستگير شد.
 
وي افزود: اين شرور هنگام دستگيري، قصد درگيري با ماموران انتظامي و فرار داشت كه با سرعت عمل ماموران انتظامي ، ناكام ماند و به دام افتاد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان باشت ،حمل و نگهداري سلاح گرم غيرمجاز، تيراندازي، اخلال در نظم عمومي، قتل شبه عمد و سرقت هاي مسلحانه و به عنف از سال 1386 تا كنون را از مهمترين شرارتهاي اين شرور عنوان كرد.
 
سرگرد صداريي خاطر نشان كرد: تلاش پليس در شناسايي و دستگيري اين شرور موجب خوشحالي مردم منطقه و ارتقاء احساس امنيت شده و تقدير و تشكر مسوولان خصوصا اعضاي شوراي تامين از پليس را به دنبال داشت.
 
اين مقام آگاه انتظامي در پايان تصريح کرد: از آنجا که برخورد قاطع و قانوني با افراد شرور و سابقه دار رضاتمندي و خشنودي شهروندان را به دنبال دارد، پليس با جديت و قاطعيت هر چه تمام با اراذل و اوباش و مخلان نظم و آسايش عمومي برخورد خواهد کرد و شهروندان مي توانند از طريق ارتباط با مركز فوريت هاي پليسي 110 نيروي انتظامي را در اين راستا ياري کنند . /ل

برچسب ها: شرور ، پلیس ، انتظامی ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار