عضو خبرگان رهبري با تاكيد بر موقعيت شناسي توسط طلاب از آنان خواست تا قدر طلبكي را دانسته و جهت تبليغ اموزه هاي اهل بيت كوشا باشند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله ممدوحي اظهارداشت: طلبگي نعمتي الهي است كه نصيب هركسي نمي شود لذا طلاب بايد قدر اين نعمت را دانسته و به نحو احسن از شرايط بوجود آمده جهت تحصيل و تبليغ آموزه هاي مكتب اهل بيت(ع) استفاده كنند.
اين استادحوزه با بيان اينكه تحصيلي ارزشمند است كه براي رضاي خداباشد ادامه داد : هدف از تحصيل و علم آموزي تنها بايد رضاي خدا باشدنه مدرك گرايي و نيات مادي!
عضو خبرگان رهبري با تاكيد بر تحصيل عالي توسط طلاب، موقعيت شناسي را از ملزومات فضاي طلبگي خواند وتصريح كرد: طلبگي به همان اندازه كه نياز به رشته ، استاد و مباحثه خوب و عالي دارد به همان اندازه هم به تقوا و خودسازي نيازمند است؛ طلبه اي موفق است كه خود را به هر دو بال علم و عمل مجهز كند.
آیت الله ممدوحي، تجريد و اهتمام جدي بر تحصيل را از رموز موفقيت طلاب برشمردو با بيان اينكه طلاب تقطير شدهجامعه علمي الهي هستند، خاطرنشان ساخت: افرادي كه جهت تحصيل پاي در حوزه و در مسير طلبگي مي گذارند بايد بدانند كه ادامه دهندگان مسير انبياءو ائمه هستند لذا بايد در اين زمينه با الگوگيري از اين بزرگواران وظايف ديني و شرعي خود را به خوبي انجام دهند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.