يک کارشناس سياست خارجي گفت: به زودي طوفاني از خشم عليه رژيم منحوس صهيونيستي در کشورهاي منطقه و عربي مسلمان به پا خواهد شد و این رژیم را به خاک مذلت خواهند کشید.

احمددستمال‌چي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بمباران نوار غزه از سوی رژيم صهيونيستي اظهار داشت: حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اشتباهی استراتژیک و فاحش بوده و باعث شده جنبش مقاومت فلسطين، اقدامات آن‌ها را کوبنده و قاطعانه پاسخ دهد.

وي با اشاره به اظهارات اخير وزير خارجه انگليس مبني بر محروم شدن رژيم صهيونيستي از حمايت‌هاي بين‌المللي افزود: اين اظهارات حاکي از واقعيتي دارد که نشان دهنده‌ي انزواي بين‌الملي این رژیم است و عواقب وحشتناکي نيز براي صهيونيست‌ها خواهد داشت.

دستمال‌چي ادامه داد: پرتاب موشک‌های فلسطین به تل‌آویو، صهیونیست‌‌ها را به وحشت انداخته و باعث متواري شدن آن‌ها از شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين شده است؛ این امر وضعيت بحراني این رژیم را تشدید می‌کند.

اين کارشناس مسائل سياسي در پايان با تأکید بر اینکه، معادلات منطقه نسبت به گذشته تغيير بسیاری کرده است، تصریح کرد: به زودي طوفاني از خشم عليه رژيم منحوس صهيونيستي در کشورهاي منطقه و عربي مسلمان به پا خواهد شد و این رژیم را به خاک مذلت خواهند کشید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار