فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: صهیونیسم و سردمداران غربی در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و چاره‌ای جز تهدید ندارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سرهنگ پاسدار'حهانگیر انصاری ' آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران گچساران با اشاره به تهدیدات و تحریم های اخیر استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار كرد: این تهدیدات مطالب جدیدی نیست و این اقدامات با تمام وجود از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نابودی نظام اسلامی شكل گرفت اما بی اثر است .
وی افزود: دشمنان اسلام تهدید ها وتوطئه های دشمنان انقلاب در بیشتر اوقات نه تنها به نتایج مورد نظر خود دست نیافت، بلكه این اقدامات به ضرر آنها نیز خاتمه یافت.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح كرد: جنگ تحمیلی و فتنه‌های بعد از آن در راستای تهدیدات دشمنان و نابودی و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود كه با لطف پروردگار ناكام ماند .
وی با اشاره به شكست و برچیده شدن مهره‌های استكبار در منطقه و بیداری كشورهای اسلامی تصریح كرد: دشمنان اكنون در حال مشاهده بحران منطقه بوده و تمام امیدهای آنها برای تحقق اهداف و دستیابی به منافع مورد نظر به ناامیدی تبدیل شده است.
سرهنگ انصاری افزود: امروز غرب نه تنها در خاورمیانه بلكه در كشورهای خود نیز آرامش لازم را ندارند و به این نتیجه رسیده‌اند كه انقلاب اسلامی ایران بهترین الگوی بیداری كشورهای اسلامی بوده است .
وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت: در طول هفته بسیج امسال 50 برنامه متنوع فرهنگی، علمی، بصیرتی و ورزشی در این شهرستان اجرا خواهد شد .
سرهنگ انصاری افزود: همایش بزرگ بسیجیان گچساران، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار جامعه بسیج نخبه شهرستان با ائمه جمعه و جماعات، اعزام تیم بسیج جامعه پزشكی به مناطق محروم را از عمده برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است .
وی بهره برداری از چند طرح عمرانی، مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی با رویكرد اقتصاد مقاومتی، یادواره شهداء، شب شعر و خاطره، تجلیل از بسیجیان نخبه، غبار روبی گلزار شهداء را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در گچساران ذكركرد./س
برچسب ها: رژیم ، صهیونیسم ، غاصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.