رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به اینکه از تیم ملی سرکل کبدی انتظار قهرمانی آسیا را نداشتم، گفت: رسیدن به تیم‌های قدرتمند هند و پاکستان زود است.

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی در گفتگو با خبرنگارورزشي باشگاه خبرنگاران گفت : مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم ملی کشورمان با عملکرد خوب نشان داد به تیم‌های قدرتمند پاکستان و هند نزدیک شده‌ است، به طوری که 35 امتیاز از تیم‌های هند و پاکستان گرفتیم. روی تیم ملی سرکل کبدی باید زیاد کار شود، به خصوص استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کرمانشاه می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.
وی با بیان اینکه هند و پاکستان رقبای اصلی ما در رقابت‌های آسیایی بودند، ادامه داد: در رشته سرکل کبدی هنوز زود است به این تیم‌ها برسیم و باید بیش از این کار کنیم. کبدی‌کاران نسبت به دوره‌های پیش امتیازات زیادی از این دو تیم گرفتند، امیدوارم مانند کبدی ساحلی و استاندارد در سرکل کبدی نیز روزی فینالیست آسیا شویم.
رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی در این رقابت‌ها کردند، اما توان ما در همین اندازه بود؛ باید این تیم توان تکنیکی و تاکتیکی خود را بالاتر ببرد تا بتوانیم حرف‌های زیادی در آسیا و دنیا برای گفتن داشته باشیم./با  
برچسب ها: کبدی ، مقصودلو ، هند ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار