اعضاي تيم استقلال خود را براي نيم فصل دوم آماده مي کنند اما در اين ميان شرايط براي اين تيم ايده آل نيست و قلعه نوعي بارها به اين موضوع اشاره کرده است که مي توانيد در زير اخبار اين باشگاه را بخوانيد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ شرايط تيم استقلال ايده آل نيست و امير قلعه نوعي بسيار نگران تيمش است، از طرفي دو بازيکن خارجي قرار است در تمرينات به گروه ملحق شوند، اما اين در حالي است که سرمربي آبي ها موافق حضور بازيکن خارجي در تيمش نيست و اين موضوع عامل اين است که شرايط براي اين تيم دچار تغييراتي شود.



در حال حاضر دو بازيکن صرب قرار است در تمرينات استقلال شرکت کنند، اما اين دو بازيکن به تائيد کامل مديرعامل استقلال رسيدند و علي فتح اله زاده با شرايط کاملا ايده آل خواستار حضور آنها در تمرينات اين تيم شده است، اما اوضاع هنوز مشخص نيست زيرا امير قلعه نوعي اعلام کرده، بدليل عدم شناخت از اين نفرات، نمي تواند با اطمينان خاطر از حضور آنها در تيم سخن به ميان بياورد، زيرا وي به بازيکنان اروپايي اطمينان زيادي ندارد و سعي دارد که بهترين انتخاب را داشته باشد، زيرا وي با شرايطي روبرو شده است که مورد تائيدش نيست و اکثر بازيکناني که وي آنها را تائيد کرد تا براي نيم فصل دوم عضو اين تيم شوند، با شرايط متفاوتي روبرو شدند و نتوانستند به اين تيم بپيوندند، به اين دليل امير قلعه نوعي با وسواس خاصي بدنبال جذب بازيکن جديد است.



وي اعلام کرده است که بازيکنان خارجي که از آنها شناخت کافي ندارد، تنها با شرايطي مي توانند تيم استقلال را همراهي کنند که در تمرينات از مهاجمان فعلي اين تيم آماده تر باشند.



* دست رد استقلال به سينه ايمون زايد

ايمون زايد مهاجم تيم پرسپوليس، قصد جدايي از اين تيم را دارد و به اين دليل، با شرايط خاصي روبرو شده است، زيرا اين بازيکن پيش از اين نيز خواستار جدايي بود و بحث حضورش در استقلال، سوژه اصلي فوتبالي ها شد، اما در حال حاضر نيز اين بحث مطرح شده است.

براساس اين گزارش؛ اين بازيکن که دليل اصلي جدايي اش از جمع قرمزها بي اعتمادي ژوزه مانوئل عنوان شده است و به اين مشکل مسائل خانوادگي وي را نيز بايد افزود، در طول حضورش در اين تيم از زمان مربيگري ژوزه مانوئل نتوانسته است نظر مثبت وي را به خود جلب کند و اين مربي که اعتقاد زيادي به وي ندارد که داشته بازي ها ايمون زايد را روي نيمکت اين تيم نشاند تا شرايط براي وي سخت و طاقت فرسا شود.

اين در حاليست که عنوان شده است، اطرافيان و دوستان ايمون زايد بدليل اثبات حقانيت وي از اين بازيکن خواستند تا شانس حضور خود در استقلال را امتحان کند، اما اين حرف و حديث در نهايت سرانجامي نداشت، زيرا در همان ابتدا و با مطح شدن اين بحث، آبي ها دست رد به سينه زايد زدند، زيرا به مهاجمي با شرايط ايمون زايد نياز ندارند و علاوه بر اين، قصد ندارند با رويانيان و مسئولان پرسپوليس وارد جنگ تازه اي شوند.



* اجبار قلعه نوعي براي بدنسازي دوباره جواب داد

مجتبي جباري هافبک تيم استقلال، در حالي به تمرينات اين تيم بازگشت که از مدتها قبل تمرينات بدنسازي خود را بدون اطلاع سرمربي تيم استقلال آغاز کرده بود و اين موضوع پس از سر و صداي بسيار توسط امير قلعه نوعي منتفي اعلام شد، اما در نهايت سرمربي آبي ها بحث بدنسازي را طبق خواسته خود پيش برد.

براساس اين گزارش؛ امير قلعه نوعي در خصوص نحوه بدنسازي جباري و حرف و حديث هاي پيرامون وي هيچ حرفي را مطرح نکرد، اما در نهايت با شرايطي پيش رفت که مشخص شد سکوت وي بي جهت نبوده است.

سرمربي استقلال از جباري خواست تا تمرينات بدنسازي در نظر گرفته شده اش را آغاز کرده و هرچه سريعتر خود را به اعضاي تيم استقلال برساند و اين تيم را همراهي کند، حتي در اين خصوص سرمربي استقلال به هافبک تيمش اولتيماتوم داده است که هرچه سريعتر آماده حضور در تمرينات جدي تيم شود، اين امر در حاليست که عنوان مي شده جباري قصد ندارد در تمرينات بدنسازي استقلال شرکت کرده و اين تيم را همراهي کند، اما اين اتفاق رخ نداد و سرانجام هافبک استقلال با شرايطي از سوي سرمربي آبي ها روبرو شد که ناچارا تحت عمل انجام شده، تمرينات بدنسازي اش را آغاز کرد.



پيش از اين، سرمربي آبي ها پس از حرف و حديث هاي بسيار در خصوص بدنسازي اختصاصي جباري، مدعي شد که اين بازيکن با وي هماهنگ بوده و مشکلي نيز وجود ندارد.

اين در حاليست که در حال حاضر نيز بدون سر و صدا جباري را براي حضور در تمرينات آماده مي کند، از طرفي اين بازيکن 5 روز است که بدنسازي فشرده خود را زيرنظر اعضاي کادر فني اين تيم آغاز کرده است و سرمربي استقلال قصد دارد وي را براي بازي آينده تيمش مقابل فولاد خوزستان در اختيار داشته باشد تا از وي در ترکيب تيم، حتي شده براي دقايقي استفاده کند.

اين بازيکن بدون سرپيچي از قلعه نوعي مشغول آماده سازي خود است.



* رحمتي اجازه بازي کردن ندارد

کيانوش رحمتي هافبک تيم استقلال، مدتهاست که در تمرينات استقلال حاضر شده است، تا پس از نزديک به يکسال دوري از ترکيب اين تيم با شرايط ايده‌ آل براي بازي کردن آماده شود، اما اين اتفاق قرار نيست براي وي رخ دهد؛ زيرا رحمتي آماده بازي کردن نيست.

براساس اين گزارش؛ قرار بود رحمتي براي حضور در ترکيب تيم استقلال براي بازي هاي اواسط نيم فصل اول آماده شود، اما اين بازيکن بدليل دوري از مصدوميت و تشديد آن با شرايط خاصي روبرو شده است که مانع از حضور وي در ترکيب و تمرينات جدي استقلال است، البته وي همپاي سايرين تمرينات را پشت سر مي گذارد، اما براي بازي کردن آماده نيست.

تصميم مربيان اين است که براي نيم فصل دو وي را آماده در اختيار داشته باشند، اما در حاليکه جباري مدت کوتاهي است که در تمرينات حاضر شده است، قرار شده در بازي با فولاد خوزستان تيم را همراهي کند، اما اين شرايط براي رحمتي حاکم نيست.

البته وي پس از گذشت کامل دوران مصدوميت و همچنين انجام تمرينات فشرده نيز براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي استقلال راه آساني را در پيش ندارد و بايد منتظر لغزش ديگر هافبک هاي تيم باشد.



* مجيدي مدرک نونهالان يوفا را دريافت کرد

فرهاد مجيدي، مهاجم سابق تيم استقلال در حال حاضر در کشور انگلستان بسر مي برد. وي که قصد دارد در کلاس هاي مربيگري با شرايط ايده آل روبرو شده و سپس از وارد اين عرصه شود، يک دوره از کلاس هاي فوق را با موفقيت پشت سر گذاشته است و موفق به دريافت مدرک شده است.

براساس اين گزارش؛ فرهاد مجيدي با شرايط خاصي در کلاس هاي مربيگري باشگاه ليدز يونايتد شرکت مي کند، زيرا وي تمام برنامه هاي خود را در کشور امارات رها کرده است و به انگلستان سفر کرده تا با اشراف کامل و معطوف کردن فکرش، بتواند کلاس هاي مربيگري پيشرفته اين باشگاه را پشت سر گذاشته و براي حضور در عرصه مربيگري آماده شود.

وي که با پيشنهاد حضور در استقلال روبرو شده است و با امير قلعه نوعي نيز مشکل خاصي ندارد، قصد ندارد به حضور در استقلال بيانديشد؛ زيرا حضور در اين تيم وي را از اهدافش دور مي سازد، زيرا وي قصد دارد در اروپا به کار خود ادامه دهد تا با شرايط ايده آل بتواند در همين کشور و با در دست داشتن مدرک مربيگري، براي ورود به اين عرصه اقدام کند.

مجيدي پس از گذراندن اين دوره از کلاسهاي مربيگري، مدرک يوفا را دريافت کرد و نکته قابل توجه اينکه اين مدرک مربوط به مربيگري تيمهاي پايه و نونهالان است و مجيدي پس از اخذ مدرک اين دوره براي دوره هاي بالاتر ثبت نام کرده است، تا هرچه سريعتر اين مراحل را پشت سر گذاشته و بتواند با دريافت مدرک A در رده سني بزرگسالان، کار خود را آغاز کند.



* تماس سپاهاني ها با عماد رضا و اولتيماتوم مهاجم عراقي

باشگاه سپاهان، قصد همکاري با عماد رضا را ندارد و مسئولان اين تيم مدعي هستند که عماد رضا مرتکب تخلف شده است و اين موضوع عاملي است که وي بايد با سفر به اصفهان پاسخگويش باشد، اما اين در حاليست که آنها در خصوص حل اين مشکل با مهاجم عراقي تماس برقرار کردند.

براساس اين گزارش؛ مسئولان تيم سپاهان مدعي هستند که عماد رضا بايد مبلغي از قراردادش را که دريافت کرده است را به اين باشگاه بازگرداند و پس از آن با تعهدي که به مسئولان سپاهان مي دهد، بتواند رضايتنامه اش را دريافت کند و با شرايط ايده آل به استقلال ملحق شود، در تماسي که برقرار شد، مسئولان تيم سپاهان روي نظر و عقيده خود پافشاري کرده و اعلام داشتند که عماد رضا بايد با خواسته آنها کنار آمده و هرچه سريعتر اقدامات لازم را در خصوص مشخص شدن وضعيتش انجام دهد تا پس از آن مشکلي برايش ايجاد نشود، اما اين بازيکن عراقي به مسئولان سپاهان اخطار و اولتيماتوم داده است که هرچه سريعتر با انجام اقدامات لازم، مشکلات وي را حل کنند؛ زيرا اين بازيکن قصد دارد با شرايط ايده آل تيم آينده اش را برگزيده و با استقلال قرارداد امضاء کند، اما مشکلات پيش روي وي مانع از اين اقدام شده است، از طرفي وي اعلام کرده است که سپاهاني ها بدليل عدم حضور وي در اين تيم و عدم همراهي اين باشگاه با وي، دچار مشکلات جدي شدند و همکاري لازم را انجام نمي دهند./مح
برچسب ها: تیم ، استقلال ، قلعه نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار