سرپرست بنیاد مسکن خوانسار از ساخت 706 واحد مسکن مهر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران که برای بازدید از طرح های عمرانی خوانسار به این شهرستان سفر کرده بودند، با بیان اینکه سود وام پرداختی به متقاضیان مسکن مهر چهار درصد است، افزود: مساحت مفید هر واحد مسکن مهر 84 متر مربع است.

سرپرست بنیاد مسکن خوانسار تاکید کرد: برای بهره‌برداری از هر واحد مسکن مهر در شهرستان خوانسار، 33 میلیون تومان هزینه می‌شود.

وی گفت: با تکمیل مرحله نخست این طرح امکان اسکان برای 350 خانوار در این مجموعه فراهم می‌شود.

ابراهیمی گفت: مسکن مهر خوانسار در بخش سهم آورده دولت مشکل اعتباری ندارد اما مردم در سهم آورده خود با کمبود تأمین هزینه روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شهرستان خوانسار در زمینی به مساحت 9 هکتار احداث می شود، تصریح کرد: 706 واحد مسکونی در قالب 10 تعاونی در خوانسار حال ساخت است.

سرپرست بنیاد مسکن خوانسار تصریح کرد: مرحله نخست با 350 واحد بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود و بقیه تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی به اعطای وام‌های انفرادی برای ساخت مسکن مهر به شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 273 فقره وام مسکن مهر به صورت انفرادی به متقاضیان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر در شهرستان خوانسار به دو صورت تعاونی و ساخت و سازهای بنیاد مسکن می‌باشد، افزود: 706 واحد توسط تعاونی مسکن مهر و 83 واحد نیز توسط بنیاد مسکن ساخته شده است./س

برچسب ها: اصفهان ، خواسار ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.