کنفرانس خبري پيش از بازي ذوب آهن اصفهان با پرسپوليس تهران برگزار شد و سرمربيان تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس پیش از بازی با پرسپولیس گفت: با اردویي که در تهران داشتیم به خواسته های خود رسیده ایم و این تعطیلات به تیم ما کمک کرد که خود را به مرز ایده آل آمادگی تیمی و نفراتی برسانيم.


وی ادامه داد: وقتی که مسئولیت تیم فوتبال ذوب آهن را قبول کردم از شخصیت مدیران و تاکتیک پذیری بازیکنان و محیط خوب رضایت کامل دارم و در این تعطیلات نیز 3 بازی دوستانه انجام دادیم که به هدف های خود دست یافتیم.

کاظمی در مورد جا به جایی بازیکنان و اضافه کردن بازیکن در پایان نيم فصل اول تصریح کرد: بعید می‌دانم که بازیکنی از خارج از کشور جذب کنیم چون شرایط ارز و دلار در کشورمان مناسب نیست، در نیم فصل بازیکنان خوب ایرانی را جذب خواهیم کرد و به باشگاه های آن بازیکنان اطلاع داده ایم که آنها را در نیمه فصل دوم جذب کنیم.

وی در مورد حضور شهاب گردان در ذوب آهن تاکید کرد: شهاب گردان دروازه بان خوبی است ولی ما هم اکنون 2 دروازه بان خوب داریم، مسعود همامی را در تیم خود داریم و از یک دروازه بان 18 ساله نیز در بازی های تدارکاتی استفاده کردم که شاید در بازی با پرسپولیس او را در چارچوب دروازه قرار دهم، اگر شهاب گردان بخواهد در تیم ما باشد باید با شرایط مالی ما کنار بیاید ولی هم اکنون مشکل دروازه بان نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد مصدومان تیم اش در بازی با پرسپولیس گفت: مهدی رجب زاده و مسعود همامی دو مصدوم ما هستند که احتمالاً به بازی به پرسپولیس برسند.

کاظمی در مورد شکست تیم ملی فوتبال ایران از ازبکستان اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در بازی به ازبکستان خوب بازی نکرد، ازبکستان نظم دفاعی خوبی داشت ولی زور حمله کردن به دروازه ما را نداشت چون دفاع های ما خیلی خوب بودند، هم اکنون برای صعود به جام جهانی از تیم های قطر و لبنان می‌ترسیم ولی با یک تیم لیگ یکی لبنان را شکست می‌دهیم و با یک تیم دیگر لیگ برتری قطر را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: وقتی تیم ملی در مقابل کره جنوبی به برتری می‌رسد، حمایت رسانه ها و دولتمردان بود و نباید این حمایت ها مقطعی باشد.



*ژوزه: تعطیلات، بازیکنان را از تیم می‌اندازد/ از کارنی و آپیا خوشم نیامد

بر اساس اين گزارش، مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خبرنگاران گفت: تعطیلات به نفع هیچ تیمی نیست و این گونه وقفه های 2 هفته ای برای آمادگی بازیکنان ضرر دارد، بازی ها باید ادامه دار باشد، بازگشت به مسابقات پس از این تعطیلات شروع دوباره برای همه است.

وی ادامه داد: بازیکنان زیاد تمرین می‌کنند کم بازی می‌کنند در لیگ ایران باید 5 بازی در ماه برگزار شود تا بازیکنان خوبی به سطح اول فوتبال راه پیدا کنند.

ژوزه اضافه کرد: بازی های لیگ باید در بلند مدت ادامه داشته باشد تا بازیکنان در رقابت باشند و ریتم خود را برای بازی حفظ کنند و این گونه بازیکنان ریتم همیشگی خود را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد بازی با ذوب آهن گفت: تیم فوتبال ذوب آهن برای بازی با پرسپولیس انگیزه زیادی دارد و آن ها می‌خواهند مقابل تیم بزرگی همچون ما برنده باشند ولی باید ما هم برای ادامه روند رو به رشد خود این تیم را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت فوتبال ایران باید تقویم بازی ها به صورت بلند مدت باشد و باید تقویم بهتر از قبل شود در حال حاضر با این شرایط هیچ کس نمی‌تواند شرایط ماه های آینده خود را پیش بینی کند این وضعیت که بازی ها کم تر از تمرینات است برای بازیکنان سخت و نفس گیر است.

ژوزه در مورد مصدومان پرسپولیس در بازی ذوب آهن گفت: نیلسون در تمرینات مصدوم شد ولی فردا بین دو دروازه بان یک نفر را برای بازی ذوب آهن در چارچوب قرار می‌دهیم، دیگر مصدومان ما علی کریمی، محمد قاضی و مهرزاد معدنچی می‌باشند.

وی در مورد عدم جذب کارنی و آیپا تاکید کرد، برای جذب آیپا و کارنی در تیم فوتبال پرسپولیس صلاح دانستم آن ها نباشد چون از آن ها خوشمان نیامد و این مسئله زیاد مهم نیست.

ژوزه در مورد تغییرات در پرسپولیس اظهار داشت، در نیم فصل بازیکنان مد نظر خود را به تیم اضافه خواهم کرد چون می‌خواهیم در نیمه فصل دوم بهتر از قبل باشیم و آغاز بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم، تا نیم فصل باید 3 بازی آخر را با بهترین شرایط به پایان برسانیم سپس به دنبال تغییر وتحول هستیم، اگر لازم باشد بازیکنان را برای کمک  به پرسپولیس خواهیم آورد.

مانوئل ژوزه در مورد پایین آمدن روحیه بازیکنان ملی پوش گفت: وقتی تیم ملی ایران در یک بازی بازنده می‌شود روحیه بازیکنان پایین می‌آید چون آن ها دوست دارند که در جام جهانی باشند ولی با آن ها صحبت کردیم تا دوباره اعتماد به نفس و روحیه لازم را برای ادامه داشته باشند و با انگیزه در بازی های لیگ حضور پیدا کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار