برای چکش کاری و پخته‌تر شدن لوایح و در مجلس فراکسیونی با نام کارشناسی طرح‌ها و لوایح قانونی مجلس ایجاد شد که در بهتر ارایه شدن لوایح و جامع بودن آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: برای چکش کاری و پخته‌تر شدن لوایح و طرح‌ها در مجلس به پیشنهاد ما فراکسیونی با نام کارشناسی طرح‌ها و لوایح قانونی مجلس ایجاد شد که در بهتر ارایه شدن لوایح و جامع بودن آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

عباس مقتدایی از تشکیل فراکسیون بیداری اسلامی در مجلس خبر داد و گفت: در این مدت از عمر مجلس نهم سعی کرده‌ایم تا معاونان وزرا را به اصفهان آورده و از نزدیک با مشکلاتی چون مسایل کارگری، بیمه کشاورزان، موضوع گرانی‌ها و...آشنا کنیم.

این نماینده مجلس گفت: تعطیلی پنج شنبه های کلان شهر اصفهان با شعار همت و کار مضاعف منافات دارد و نباید این رویکرد در اصفهان نهادینه شود .

وی بااشاره به طرح نجات دریاچه ارومیه که در مجلس هشتم رای نیاورد خاطرنشان کرد: این طرح و لایحه در مجلس نهم تغییر داده شده و با عنوان نجات دریاچه‌ها و تالاب‌های کل کشور به مجلس ارائهگردیده که امید است به تصویب نیز برسد.

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، شورای ، اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.