تبلیغات چاپی این روزها تقریبا در حال کمرنگ شدن است و شرکت‌ها معمولا رسانه‌های آنلاین را روشی پردوام‌تر برای تبلیغ می‌دانند، اما گویا با این روشی که یک شرکت تبلیغاتی برای تبلیغ کیسه هوا در محصولات شرکت پزو برگزیده می‌توان گفت همچان نشریات چاپی امکانات بهتر و یا شاید جذاب‌تری برای جلب توجه بازدیدکنندگان به یک تبلیغ دارند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ تبلیغات چاپی این روزها تقریبا در حال کمرنگ شدن است و شرکت‌ها معمولا رسانه‌های آنلاین را روشی پردوام‌تر برای تبلیغ می‌دانند، اما گویا با این روشی که یک شرکت تبلیغاتی برای تبلیغ کیسه هوا در محصولات شرکت پژو برگزیده می‌توان گفت همچان نشریات چاپی امکانات بهتر و یا شاید جذاب‌تری برای جلب توجه بازدیدکنندگان به یک تبلیغ دارند.
 این شرکت تبلیغاتی در تبلیغ جدید شرکت پژو در خصوص کیسه هوا، یک کیسه هوای واقعی را در صفحات میانی یک مجله جای داده است یعنی جایی دقیقا در صفحه پشتی تصویر یک خودرو پژو که بر روی ان نوشته شده که برای درک بهتر عملکرد کیسه هوا بر روی خودرو با مشت بزنید!

تبلیغ چاپی فوق‌العاده جالب پژو برای کیسه هوا در یک مجله!

بله! پس از انکه با مشت نقطه تعیین شده ضربه بزنید دقیقا در صفحه پشتی کیسه هوای کوچکی از تصویر داخلی خودرو و دقیقا از داخل فرمان بیرون می‌زند و متن کناری نیز وجود ۶ کیسه هوا در این ماشین را یادآور می‌شود.
 
منبع: علم پرس
برچسب ها: تبلیغ ، مجله ، پژو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۱:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۱
تبلیغات یعنی این ساده اما بسیا رزیرکانه