شمشیرباز همدانی در مسابقات جایزه بزرگ تهران در اسلحه فلوره به مدال نقره دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ ویژه رده سنی جوانان روزگذشته در اسلحه فلوره پیگیری شد.
بر این اساس، در پایان این رقابت ها علیرضا ادهمی از تهران به عنوان نخست دست یافت، علیرضا سلیمانی ورکانه از همدان دوم شد و سهیل مشهدی حیدر از آذربایجان غربی و محمد حسین جعفری از یزد عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور جوانان از 25 آبان ماه آغاز شد و روز گذشته با برگزاری مسابقات اسلحه فلوره به کار خود پایان داد.
همچنین در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، دونده همدانی بر سکوی قهرمانی ایستاد.
مسابقات قهرمانی کشور دو صحرانوردی در رده سنی جوانان با حضور 18 استان در شهرستان مریوان به پایان رسید. این رقابت‌ها با شرکت 80 دونده به مسافت هشت کیلومتر در روز 26 آبان ماه در دور دریاچه زریوار مریوان برگزار شد که در پایان شاهین یزدان از همدان در بخش انفرادی مسابقه دو صحرانوردی جوانان کشور در مریوان کردستان بر سکوی قهرمانی ایستاد.
همچنین در نتیجه‌ی تیمی استان فارس نخست شد و استان‌های اردبیل و همدان عناوین دوم و سوم را به دست آوردند
در این رقابت نزدیک و فشرده سه نفر نخست تیم‌های اردبیل و همدان در امتیاز منفی 36 با هم مساوی شدند و برای مشخص شدن تیم دوم به نتایج دونده‌های چهارم دو تیم نگاه شد که در این قسمت دونده چهارم اردبیل با کسب مقام 27 انفرادی از دونده چهارم تیم همدان که مقام 30 انفرادی را کسب کرده بود نتیجه بهتری به دست آورده بود و به این ترتیب تیم اردبیل در رده دوم و همدان در رده سوم ایستاد./س
برچسب ها: شمشیر ، مسابقات ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.