یکی از راههای ضربه زدن به توان اقتصادی قاچاقچیان مصادره اموال آنها می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان این مطلب گفت:متاسفانه این استان در مصادره اموال قاچاقچیان مواد مخدر ضعیف عمل كرده است.

ضیایی ضمن اظهار نگرانی از افزایش گرایش به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتی افزود: آمارها مبین آن است كه استفاده از مواد مخدر كاهش نداشته و روبه افزایش است یعنی ترك و بهبود معتادان دشوارتر می شود.

وی نبود راهكاری برای مخاطب شناسی را از حلقه های مفقوده پیشگیری از اعتیاد دانست وتصریح کرد: برنامه های پیشگیری از اعتیاد در دست اجرا متناسب با اقتضای اقشار مختلف نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان یكی از مشكلات استان را نبود مركز درمانی و نگهداری معتادان پر خطر دانست و ادامه داد: با راه اندازی محلی در روستای هارون آباد شهرستان طارم تا آذر امسال این مشكل مرتفع می شود.

ضیایی به عملكرد 27 روز اخیر اشاره وگفت: طی این مدت سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده كه دو باند مربوط به ماده مخدر تریاك است.

وی با اشاره به اینکه در 26 روز اخیر چهار مرحله طرح پاكسازی معتادان در استان انجام شده تاکید كرد: طی این ماه با كشف 190 كیلو مواد سازنده شیشه 199 نفر دستگیر شده و 25 دستگاه خودرو توقیف شده است.

شیر محمدی از تهیه بانك اطلاعاتی در زمینه مواد مخدرتوسط ناجا خبرداد وخاطر نشان کرد: ارتقا امنیت اجتماعی مهم ترین هدف ناجا است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.