شبكه بازار به دنبال ايجاد فضايي سالم براي خدمات ايراني است تا به آرامش و ثبات اقتصادي بازار كمك كند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران صبح امروز نشست خبري مدير شبكه تلويزيوني بازار به مناسبت اولين سالروز افتتاح شبكه بازار در دفتر سازمان شبكه بازار با حضور مجيد رجبي معمار مدير شبكه برگزار شد.
مجيد رجبي معمار مدير شبكه بازار در ابتدا گفت: در آستانه اولين سال تاسيس شبكه بازار هستيم سال گذشته در 29 آبان ماه شبكه بازار در يك مراسم رسمي در هيات دولت كار خود را آغاز كرد.
وي ادامه داد: هدف گذاري هاي اصلي شبكه بازار عمدتاً در راستاي كمك به پويايي و فعال سازي بيشتر كشور و اطلاع رساني به مردم از ظرفيت ها و فعاليت هاي اقتصادي كشور اعم از دولتي و خصوصي خواهد بود.
رجبي معمار تصريح كرد: در دنيا هر روز ظرفيت هاي اقتصادي خود را بالا مي برند، مشكلات اقتصادي در همه دنيا وجود دارد و يكي از راه هاي پيشگيري آن است كه خانواده ها با استفاده از فرصت ها و امكانات، در توليد و اقتصاد ملي كمك كنند.
وي ادامه داد: همه اين موضوعات نگاه به اطلاع رساني و ‌آموزش است تا مردم از نظام بانكي، سيستم كلان  اقتصادي دولت آگاه شوند.
رجبي معمار اظهار داشت: از اهداف ديگر شبكه بازار عرضه اقتصاد داخلي و تبليغ و ترويج صنايع دستي اعم از فرش است.
وي عنوان كرد: شبكه بازار فقط به مباحث كلان اقتصادي بسنده نمي كند و به اصلاحات خرد نيز در اين زمينه مي‌پردازد كه به صورت زيرنويس و لحظه اي قيمت انواع كالا را پخش مي كنيم.
رجبي معمار بيان كرد: شبكه بازار شبكه تمامي مردم ايران است ما قيمت هاي ميادين تره بار، كالاهاي لبنيات، گوشت را در اختيار مردم قرار مي‌دهيم.
رجبي معمار اظهار داشت: كمك به آرامش و ثبات اقتصادي بازار از اهداف ديگر اين شبكه است ما به عنوان رسانه عامل تصميم گيريي در حوزه اقتصاد نيستم ولي در تعامل با مردم و مسئولان اقتصاد با ايجاد برنامه هايي به آرامش اقتصادي كمك خواهيم كرد.
رجبي معمار بيان كرد: شبكه تلويزيوني بازار با دستگاه هاي ديجيتال در 110 شهر دريافت مي شود كه در يك ماه قبل بر روي ماهواره بدر نيز قرار گرفت كه كشورهاي حاشيه هم مي‌توانند از ماهواره بدر استفاده كنند و از اين ظرفيت براي تبليغ كالاهاي ا يراني در كشور همسايه نيز بهره مي بريم.
وي ادامه داد: در جهت گيري اوليه شبكه بازار به سمت معرفي كالاها و فضايي براي فروش كالاها به صورت مستقيم گرايش داشت و در همان سه ماه پخش آزمايشي شبكه مديران رسانه متوجه سختي اين كار شدند.
رجبي معمار در اين باره تصريح كرد: بخش عمده در شبكه هاي ماهواره اي بزرگنمايي كالا و خدماتي است كه از كيفيت بالايي برخوردار نبوده و فقط با بمباران تبليغاتي قصد تحميل خود را دارند.
وي عنوان كرد: شبكه بازار دنبال ايجاد فضايي سالم براي خدمات ايراني است و در جمع بندي به اين نتيجه رسيديم كه شبكه بازار به تبليغ خدمات و كالاي ايراني كمك كند كه اين تبليغات در شرايط فعلي براي ما از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي در خصوص برنامه هاي آينده اين شبكه اظهار داشت: بورس از برنامه هاي آينده اين شبكه است تا مردم در بحث هاي بورس اقتصادي كشور نيز شركت داشته و مانند اغلب كشورهاي دنيا در بورس حضور پيدا كنند كه در اين راستا بعد از ايام محرم هر روز ساعت 13 برنامه اي تحت بورس پخش خواهد شد.
رجبي معمار بيان كرد: از برنامه هاي ديگر اين شبكه معرفي جوانان مبتكر است تا در مباحث آموزشي بر روي مشاغل خانگي و توليدي تدارك جدي ببينيم و برنامه اي با اجراي محمود شهرياري هر روز از اين شبكه در حال پخش است.
وي ادامه داد: اهداف ديگر اين شبكه گردش مالي خانواده ها و فرايند اقتصادي در كالا و خدمات و همچنين به دنبال طرح و معرفي برندهاي ايراني است چرا كه ماموريت اين شبكه كمك به رونق اقتصادي كشور است.
رجبي معمار در پايان از افتتاح سايت شبكه بازار تا اواخر دي يا بهمن امسال خبر داد./ي2
برچسب ها: رجبی معمار ، شبکه ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.