دو داور بانوان هندبال کشورمان روز گذشته موفق شدند مدرک داوری درجه قاره ای را برای نخستین بار در ژاپن دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کلاس داوری قاره ای هندبال بانوان طی روزهای 21 تا 27 آبان در شهر فوکولوهای ژاپن برگزار شد و در پایان این برنامه که روز گذشته بود لیلا شفاهی و ماه منیر صادقی موفق شدند مدارک دا.ری این دوره را دریافت کنند.

در ادامه گزارش آمده است این دو داور (یک کوبل) برای نخستین بار به این چنین کلاسی اعزام می شوند و یک موفقیت بزرگ برای کشورمان به حساب می آید.

این گزارش می افزاید، افرادی که قصد دارند داور بین المللی شوند باید دوره قاره ای را ببینند و سپس به این دوره بپردازند.

براساس این گزارش حضور داوران ایرانی در کلاس قاره ای ژاپن بیانگر توانایی آنها در این حوزه است و اینکه آینده درخشانی خواهند داشت.

گزارش دیگری می گوید براساس اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا تیم چین تایپه به گروه ما اضافه شد و اگر در قبل باید با 4 تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می رفت اینبار باید با 5 تیم به مبارزه بپردازد.

شایان ذکر است با اضافه شدن این تیم بانوان ایرانی باید یک بازی اضافه تر انجام بدهند هرچند این حضور به ضرر ما باشد ولی باید مقابل چین تایپه بازی کرد.

این گزارش یادآور می شود: چین تایپه از تیم های خوب آسیاست و ملی پوشان کشورمان باید مقابل این تیم نیز با هوشایری کامل روبرو شوند.

در ادامه گزارش آمده است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه خود با تیم های کره جنوبی کره شمالی و چین همگروه است.

این گزارش عنوان می کند ملی پوشان ایران در گروه سختی قرار دارد و دیدار های دشواری باید مقابل همگروه های خود انجام دهد و سومین حضور خود را در مسابقات قهرمانی آسیا تجربه خواهد کرد.

این گزارش اضافه می کند اردوی شانزدهم تیم ملی هندبال بانوان کشورمان هم اکنون در تالار هندبال تهران ادامه دارد و این اردو تا روز چهارشنبه یکم آذر ادامه خواهد یافت.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود به احتمال زیاد ملی پوشان ایران یک اردوی دیگر (اردوی پایانی) در هفتم آذر خواهند داشت تا با انجام 17 مرحله اردو طی نزدیک به یک سال 15 آذر به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار