در چهارمين نشست باشگاه تجسمي تهران؛

كتاب«صدسال اعلان و پوستر فيلم در ايران» با حضور رسول صدر عاملي

كتاب «صدسال اعلان و پوستر فيلم در ايران» با حضور مسعود مهرابي(پديدآورنده)، فرشيد مثقالي، رسول صدرعاملي و اردشير ميرمنگره دوشنبه29 آبان ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسي مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، در این کتاب از اولین اعلامیه‌ی فیلم که در روزنامه‌ی حبل‌المتین 21 مهر 1286 آغاز و تا پوستر فیلم «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی سال 1390 ادامه دارد و نخستين كوشش در راستاي گردآوري همه پوسترها و آگهي‌هاي سينماي ايران است.
مهرابي فارغ التحصيل رشته سينما است و تاكنون تاليفات سينمايي متعددي چون تاريخ سينماي ايران، پشت ديوار رويا(سياحت نامه جشنواره جهاني فيلم)، كتابشناسي سينماي ايران در دو جلد و ...اشاره كرد همچنين وي كتاب هاي نردبان هاي بي بام، كاريكاتورهاي سياه، دندان و ... را با موضوع  طرح و كاريكاتور منتشر كرده است.
سال گذشته مراسم رونمايي از كتاب «صد سال اعلان و پوستر فيلم در ايران»با حضور هنرمندان و اهالي رسانه، در خانه هنرمندان ايران برگزار شد.
چهارمين نشست باشگاه تجسمي تهران با همكاري موسسه فرهنگي پ‍ژوهشي چاپ و نشر نظر و مديريت محمدرضا بهمن پور برگزار مي¬شود.
در سه نشست گذشته باشگاه تجسمي تهران نقد و بررسي كتاب «هنرنوگراي ايران» و «مواظب الماسهايتان باشيد» و نشست تخصصي «صفحه آرايي» برگزار شد.
علاقه مندان به منظور حضور در اين نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی،  بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار