رئیس اداره بازاریابی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری همایش ملی « گز »، با رویكرد صادرات، در هشتم بهمن ماه امسال، در شهر بلداجی شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سیاوش نظری افزود: این همایش، در سه بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، و در 18 محور در شهر بلداجی، كانون تولید گز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

رئیس اداره بازاریابی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، نقش خوشه های صادراتی در صادرات گز، بررسی كارایی روش های سنتی و صنعتی تولید گز، استانداردسازی و بهبود روش های تولید، روش های ارتقای ماندگاری و برندسازی در صنعت گز، نقش فنآوری های نوین در بهبود كیفی، تركیبات، بهداشت و سلامت گز، فرهنگ سازی، و پیشینه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی تولید گز را مهمترین محورهای این همایش یك روزه عنوان كرد.

دبیر علمی این همایش ادامه داد: علاقمندان به شركت در این همایش، تا پنجم دی ماه برای ارسال مقالات به دبیرخانه همایش گز، واقع در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری مهلت دارند.

نظری تصریح كرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر از جزئیات این همایش، به نشانی اینترنتی www.gazgroup.ir مراجعه نمایند.

شهر بلداجی، از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، و در 35 كیلومتری شهر شهرکرد؛ مركز این استان قرار دارد که مركز تولید گز در کشور و یا به اصطلاح « پایتخت گز ایران » محسوب می شود و کمتر مسافر و گردشگری است که از سوغات « گز » این شهر، چشم پوشی کند./س

برچسب ها: همایش ، ملی ، گز ، بلداجی ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.