دبير امت واحده اسلامي گفت: حملات حماس با ايجاد رعب و وحشت ميان مردمي که تحت حاکميت صهيونيست‌ها هستند، شرايط را به گونه‌اي رقم زد که قطعا به ضرر هيئت حاکم در رژيم صهيونيستي و به شکست در انتخابات بعدي منجر مي‌شود.

سليم غفوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ادامه حملات رژيم صهيونيستي به غزه اظهار داشت: بعد از گذشت 3 سال و اتمام جنگ قبلي، غزه باز هم درگير حملات هوايي و توپخانه‌اي از سوي اين رژيم شده که در اين چند روز اخير شاهد تهاجم همه جانبه‌اي از سوي صهيونيست‌ها به غزه بعد از ترور احمد جعبری يکي از فرماندهان حماس هستيم.

وي با اشاره به چالش‌هاي دروني رژيم صهيونيستي خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادي، شرايط داخلي اين حکومت جعلي و ادامه تجاوز به خاک فلسطين مورد پذيرش ملتشان نيست و اين رژيم با انتقادات زيادي از سوي مردم مواجه شده و طبق شواهد موجود، پيش‌بيني بر اين است که حزب حاکم رژيم صهيونيستي در انتخابات شکست بخورد.

دبير امت واحده اسلامي ادامه داد: در پي تغيير شرايط داخلي حکومتي و استفاده از ضعف کنوني در حماس با توجه به خروجش از سوريه، صهيونيست‌ها در پي اين بودند که با استفاده از اين ضعف بتواند براي خود پيروزي بزرگي بدست بياورند.

وي با بيان اينکه حمله حماس به تل‌آويو  يک برگ برنده براي حماس به حساب آمد، گفت: حمله به تل‌آويو  با موشک فجر 5 از سوي حماس شرايط متفاوت و غير قابل پيش بيني را براي رژيم صهيونيستي رقم زد.

غفوري با اشاره به اينکه صهيونيست‌ها خيال مي‌کردند که گنبد آهنينشان آنان را از حملات حماس مصون مي‌دارد، تصريح کرد: تبليغات رسانه‌اي در ارتباط با سامانهٔ‌هاي دفاعي زمین به هواي شهرهاي فلسطين اشغالي اين تصور را براي همگان به وجود آورد که رژيم صهيونيستي در مقابل هر گونه حمله از سوي نيروهاي مقاومت ايمن خواهد بود و گمان نمي‌کرد که شهرهاي اين رژيم توسط موشک‌هاي مقاومت هدف قرار گيرد.

دبير امت واحده اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: حملات حماس با ايجاد رعب و وحشت ميان مردمي که تحت حاکميت صهيونيست‌ها هستند، شرايط را به گونه‌اي رقم زد که قطعا به ضرر هيات حاکم در رژيم صهيونيستي و به شکست در انتخابات بعدي منجر مي‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تهاجم ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار