توپچی گفت: رفتارم به هیچ وجه در مسابقات لیگ دسته یک قابل قبول نبود به همین دلیل خود را تنبیه می کنم.

اصغر توپچی سرمربی تیم واترپلوی استخر میردکاد تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: درگیری پیش آمده در بازی تیم ما با نماینده تهران تنها یک سوء تفاهم بود و بنده از رفتارم در این دیدار بسیار پشیمانم.
وی گفت: زمانیکه تیم متحمل شکست می شود این امکان وجود دارد که هر فردی در ایت برهه دچار اشتباه شود به همین دلیل در این بازی نیز بنده دچار اشتباه شدم و به داور بازی اعتراض کردم.
توپچی افزود: هدف اصلی ما پیشرفت واترپلو است به همین دلیل تمام تلاشمان را می کنیم با وجود حداقل امکانات بهترین نتایج را به دست آوردیم اما متأسفانه با توجه به اینکه در حال حاضر حتی یک استخر استاندارد برای رسیدن به اهدافمان نداریم و این مشکلات باعث می شود ما نیز در مسابقات کنترل خود را از دست بدهیم.
وی تصریح کرد: مدت 30 سال است که در رشته واترپلو فعالیت می کنم و مابه دلیل دراختیار نداشتن استخر استاندارد حضور در رقابت های لیگ برتر ا زدست دادیم و حق ما شرکت در لیگ استرالیا نیست!
وی خاطر نشان کرد: البته چند سال پیش ساخت استخر بین المللی تبریز که بر گرفته از استخر بین المللی مونیخ است از سر گرفته شد اما با توجه به اینکه این  پروژه نیاز به منابع مالی زیادی دارد به همین دلیل تاکنون به اتمام نرسیده است در صورتیکه  امکانات لازم فراهم باشد  ما نیز  خود  را کنترل می کنیم اما به دلیل وجود این مشکلات آستانه خبر مانیز به پایان می رسد.
 توپچی اظهار داشت:  از رفتار خودم و اتفاقات پیش آمده در این بازی بسیار پشیمان و نادم هستم، متاسفانه این رقابت ها برای یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و یک همچنین اتفاقی رخ داد و از این پس تلاش می کنم تا با اصلاح رفتارم خودم را کنترل کنم.
 وی یاد آور شد:  همچنین قرار است کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کند وهر تصمیمی  که مسئولان در این خصوص اتخاذ کنند بنده آن را قبول می کنم./با

 


 

برچسب ها: تیم ، واترپلو ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار