"آينه شمعدون" داراي پروانه ساخت بوده و فيلمبرداري فيلم طبق اصلاحات وارده به فيلمنامه بوده است.

محمد كمالي پور تهيه  كننده فيلم سينمايي "آينه شمعدون" در خصوص متوقف شدن فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "آينه شمعدون" فيلمي قانوني بوده و به هيچ عنوات تخلف نكرده است.
وي در خصوص فيلمنامه اين فيلم اظهار داشت: فيلمنامه اوليه از سوي وزارت ارشاد خوانده و اصلاحيه هايي به فيلم وارد شد كه ما با حذف تمامي اصلاحيه ها فيلمبرداري كار را آغاز كرديم اما به يكباره از سوي مهدي عظيمي نورآبادي كار متوقف شد.
وي افزود: در حال حاضر 10 روز است كه كار متوقف شده و دوستان در حال خواندن فيلمنامه هستند.
كمالي پور تصريح كرد: اين فيلم از سوي تحت حمايت صنف تهيه كنندگان بوده و داراي پروانه ساخت است اما نمي دانم مخالفت دوستان جهت توقف فيلم چيست. فيلم سينمايي "آينه شمعدون" با هزينه شخصي بوده و با توقف كردن اين فيلم تنها خسارت هاي 20 ميليوني به فيلم وارد كردند.
وي بيان كرد: در فيلمنامه بخشي در خصوص زني با پوشش مرد بود كه به دليل رد آن از سوي وزارت ارشاد آن بخش را حذف كرديم با اين وجود باز هم به كار ما ايراد گرفته و ما را از ادامه فيلمبرداري باز داشته اند.
كمالي پور خاطرنشان كرد: اميدوارم با اعلام نتيجه پاياني در جهت توليد اين فيلم بتوانيم "آينه شمعدون" را به سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر برسانيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار