معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : این دانشگاه در ارزشیابی پژوهشی دانشگاه های تیپ دو کشور رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، کتر احمد علی عنایتی افزود : دانشگاه علوم پزشکی مازندران با کسب 10 هزار امتیاز در میان دانشگاه های تیپ دو رتبه اول و دانشگاه بقیه الله هم با 9 هزار و 500 امتیاز رتبه دوم را کسب کردو

وی گفت : تولید علوم و دانش ، فعالیت های پژوهشی مبتنی بر تولید دانش ، برگزاری کنگره ها و سمینارهای علمی ، پژوهشی و تحقیقاتی از جمله محورهای ارزشیابی پژوهشی به شمار می آید.

دکتر عنایتی با تشریح فعالیت های 15 ساله پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، افزود : این دانشگاه با اجرای برنامه های علمی و تحقیقاتی ، حذف آیین نامه های دست و پا گیر و حمایت هیات امنا ، استقرار امکانات در آزمایشگاه ها و نیز تولید دانش و فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان توانست این رتبه را از آن خود کند.

وی به وجود 300 پژوهشگر عضو هیات علمی در این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت : 10 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز پژوهشگر هستند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انتشار 327 عنوان مقاله علمی در زمینه تولید علم در این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت : تولید و انتشار مقاله در این دانشگاه در مقایسه با پارسال که 208 عنوان بود ، افزایش چشمگیری دارد./س

برچسب ها: کسب ، پژوهشی ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.