نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هیئت‌های مذهبی در انتقال ارزش‌های عاشورا به شکل صحیح و عمل به آن بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه استان و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت گفت.

طبرسی ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که عاشورا و مراسم حسینى است که اسلام را زنده نگه داشته و هر سال خون تازه‌اى در رگ‌های اسلام جارى مى‌سازد و تا مراسم حسینى، پرشور و پرشکوه برپاست آسیبى به اسلام نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مساجد تنها مکان‌هایی هستند که مردم با اعتماد بیشتری در آنجا حضور می‌یابند

طبرسی تأکید کرد: یکی از زیباترین پیامهای قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است که از پیام‌های فرهنگ غنی عاشورا را می‌توان ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران افزود: انجام این فریضه الهی می‌تواند یک تصفیه حقیقی را در جامعه شکل دهد تا خوبی‌ها و بدی‌ها بهتر شناخته شده و عزادار واقعی نیز بتواند نسبت به این شناخت در مسیر اعتلای اسلام گام بردارد.

وی در پایان از تمام مداحان، شعرا و دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی خواست در انتقال این فریضه الهی به شکل صحیح و عمل به آن بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.عمل به آن بیش از گذشته اهتمام داشته باشند./س

برچسب ها: عمل ، بیش ، شکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.