سرهنگ شجاعي پور، صبح امروز از دستگيري سه سارق يک کارگاه در محدوده باغ فيض خبر داد و گفت:" نگهبان کارگاه شريک دزدان بود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عليرضا شجاعي پور، رييس کلانتري 140 باغ فيض، صبح امروز با اشاره به جزييات پرونده گفت:" در اين عمليات هر سه متهم به همدستي با يکديگر و ارتکاب سرقت اعتراف کرده اند. 
وي در تشريح اين موضوع گفت:" مدتي پيش يکي از مالکان کارگاهي در محدوده مذکور، به ماموران کلانتري مراجعه کرده و عنوان داشت که مدتي از کارگاهش سرقت شده است و با توجه به اينکه نگهبان کارگاه از موضوع سرقت اظهار بي اطلاعي مي کند، مشکوک است که بايد او نيز با سارق يا سارقان همدست باشد. 
سرهنگ شجاعي پور عنوان داشت:" بلافاصله تيمي در اين خصوص پيگيري پرونده شده و با بررسي جوانب موضوع و دقت دراين مساله که نگهبان مي تواند همدست سارق يا خود سارق باشد، اقدام به تحقيق و بررسي نامحسوس در اين زمينه کردند. 
وي افزود:" اين اقدام نتيجه داد و ماموران در يکي از اين تعقيب و مراقبت هاي نامحسوس موفق شدند دو سارق را که با همدستي نگهبان کارگاه براي سرقت در روز تعطيل به کارگاه آمده بودند، شناسايي و بازداشت کنند. 
کلانتر 140 اظهار داشت:" هر سه متهم زماني که بازداشت شدند با تحير از اقدام ماموران سعي داشتند موضوع را عادي جلوه داده و عنوان کننده کارگاه متعلق به خودشان است و در حال بارگيري اجناس هستند اما زماني که با مالک اصلي کارگاه روبرو شدند، به ناچار لب به اعتراف گشوده و موضوع سرقت را بيان داشتند. 
سرهنگ شجاعي پور تصريح کرد:" هر سه متهم در بازجويي هاي انجام شده عنوان داشتند که با همدستي هم از کارگاه مذکور سرقت کرده و اموال مسروقه را در شهرستان هاي اطراف تهران به فروش مي رسانند که با توجه به اعتراف هاي انجام شده هر سه مته با شکايت مالک اصلي کارگاه راهي دادسرا شدند. 
گفتني است، اين نگهبان که "امان" نام دارد و از اتباع افاغنه است، باهمدستي دوستان خود به نام هاي "اسرافيل" و "احمد" اقدام به سرقت ميلگرد هاي کارگاه کرده و به مالخران مي فروختند که به همراه پرونده راهي دادسرا شدند./ف

برچسب ها: رفیق ، دزد ، شریک ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار