"ابوعبيده" سخنگوي گردان القسام در گفتگويي تلويزيوني با شبکه الاحزاب اعلام کرد بيش از 5 ميليون اسرائيلي در تيررس موشک هاي مقاومت قرار دارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکاي نيوز عربي؛"ابوعبيده" با اعلام اين خبر افزود: از آغاز درگيري هاي بين گروه هاي مقاومت فلسطيني با رژيم صهيونيستي که از چهار روز قبل آغاز شده است، بيش از 900 موشک وابسته به گروه هاي مقاومت و گردان القسام نقاط مختلف اراضي اشغالي را هدف قرار داده و پايگاه هاي نظامي اين رژيم را با خسارت هاي زيادي مواجه کرده است.
وي با بيان اينکه تاکنون پايگاه هاي نظامي حساس رژيم صهيونيستي که در آنها تعداد زيادي از تانکها، ادوات نظامي و سربازان قرار دارند، تحت موشک هاي گروه هاي مقاومت قرار گرفته و اين رژيم را با چالشي بزرگ روبرو کرده است.
ابوعبيده سخنگوي گردان القسام، با اشاره به اينکه از زمان آغاز درگيري ها بين گروه هاي فلسطيني با رژيم صهيونيستي براي اولين بار موشک هاي القسام به دو شهر تل آويو و قدس رسيده است، تصريح کرد که هم اکنون بيش از 5 ميليون صهيونيست در تيررس موشک هاي اين گردان و گروه هاي مقاومت قرار دارند.
وي همچنين در پايان سخنان خود، جنگ صورت گرفته بين گروه هاي مقاومت در غزه با رژيم صهيونيست را به گونه اي راهي دانست براي آزادي سرزمين هاي اشغالي از چنگ رژيم صهيونيستي و از تداوم حملات مناطق تحت کنترل رژيم صهيونيستي خبر داد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار