هشتمین دوره کنفرانس ملی "ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران" به همت دانشگاه زنجان و انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان دبیر اجرایی،"هشتمین کنفرانس ملی ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران"این کنفرانس را یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های ملی عنوان کرد وگفت:هر دو سال اقدام به برگزاری این کنفرانس ملی می‌شود که خوشبختانه سعادت برگزاری این دوره نصیب زنجان شده است.

امیری با بیان اینکه این کنفرانس از 19 تا 21 شهریورماه سال آینده برگزار می شود، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنفرانس ملی «ماشین ‌بینایی و پردازش تصویر ایران» رشد هرچه بیشتر حوزه دانش‌های فنی در کشور است.

وی با بیان اینکه پذیرش مقالات به دو زبان فارسی یا انگلیسی میسراست ادامه داد: این کنفرانس در هشت محور اساسی برگزار خواهد شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بررسی مدل‌های ریاضی، آماری، هندسی، توپولوژیکی و فرکتالی در تصویر است.

دبیراجرایی این کنفرانس ارائه نظریه، الگوریتم و پیاده‌سازی نرم افزاری و سخت‌افزاری برای نمایش، ایجاد، بهبود، انطباق و بخش بندی تصاویر، فشرده‌سازی تصویرو نهان‌نگاری را یکی دیگر از محورهای این همایش ملی عنوان کرد وگفت:این همایش به پردازش تصاویر ویدئویی، دید سه بعدی و استریو، تحلیل حرکت، پردازش داده‌های چند رسانه‌ای و تصویربرداری پزشکی خواهد پرداخت.

امیری تصریح کرد: همه اساتید، دانشجویان، محققان، کارآفرینان و کارشناسان صنعتی مرتبط با حوزه ماشین‌بینایی و پردازش تصویر می‌توانند مقالات مرتبط با موضوع کنفرانس را از طریق پورتال کنفرانس و تا تاریخ 30 فروردین‌ماه سال آینده به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

وی با تاکید براینکه دبیرعلمی کنفرانس رئیس دانشگاه و سایر اعضای کمیته نیز مشخص شده‌اند،خاطرنشان کرد: مقالاتی که محققان درصدد ارسال آن به دبیرخانه هستند، باید از کیفیت بالای محتوایی برخوردار باشد و همچنین قبلا در مجلات و کنفرانس‌ها استفاده نشده باشد./س
برچسب ها: کنفرانس ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.