فرمانده سپاه قدس گفت: در طول تاریخ جامع ترین صحنه پس از واقعه عاشورا، دفاع مقدس بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار قاسم سلیمانی یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم که با حضور نمایندگان بیوت مراجع د، رییس جامعه مدرسین ،علما،واقشار مختلف مردم و به همت سپاه علی بن ابی طالب(ع) و هیئت رزمندگان اسلام، در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد با بررسی ویژگی های دفاع مقدس وتمایز آن با سایر جنگ ها افزود: اولین ویژگی دفاع مقدس این است که این دفاع معرف مذهب و دین ما بود و مهر تایید امام راحل(ره) به عنوان برجسته ترین عالم دینی بر آن خورده است.
وی با بیان اینکه امام فرمود که ما انقلاب مان را در عرصه دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم، اظهار داشت: امروز مهمترین و پایدارترین عامل تاثیرگذار در بازدارندگی در دوره کنونی و دوره های آینده در برابر هر فکر ناپاکی همین وجود سابقه دفاع مقدس برای این ملت است.
سردار سلیمانی محور تمام مقاومت ها در گوشه و کنار جهان را دفاع مقدس ایران دانست وگفت: اگر این حادثه عظیم اتفاق نیفتاده بود این مقاومت ها در جهان شکل نمی گرفت.
سردار سلیمانی با بیان خاطراتی از فرماندهان شهید اظهار کرد: شهید زین الدین خودش به تنهایی معنای خاصی دارد، وی منشاء بسیار عظیمی برای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و لشکر 17علی بن ابی طالب(ع) را بنیان گذاشت./س
برچسب ها: قم ، یادواره ، شهدا ، سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.