استان آذربایجان شرقی استان برتر کشور در حوزه برنامه‌ریزی و آمار شناخته شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی در دوازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: طبق ارزیابی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مرکز آمار ایران استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در دو حوزه مذکور طی سال‌های 89 و 90 انتخاب شده است.

مسجدی افزود: اقدامات و عملکرد شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در تهیه عملکرد برنامه چهارم و تدوین برنامه پنجم توسعه استان و عملکرد حوزه آمار و اطلاعات از شاخص‌های این انتخاب بوده است.

بر همین اساس معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با ارسال لوح تقدیر خطاب به استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های صورت گرفته برای کسب این موفقیت قدردانی کرده است.

در متن لوح تقدیر بهروز مرادی آمده است: برنامه‌ریزی و آمار زیربنای پیشرفت توام با عدالت بوده و تلاش و تکاپو در این راستا گام زدن به سمت افق‌های پیشرفت عادلانه و بالطبع شایسته تقدیر و تحسین است.

مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان در جلسه صبح امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که استاندار آذربایجان شرقی نیز در آن حضور داشت، طرح بخشنامه بودجه سال 1392 توسط معاون برنامه‌ریزی استاندار تشریح شد.

همچنین 42 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و 17 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پس از بحث و بررسی توسط اعضای جلسه به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش استان آذربایجان شرقی معرفی شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.