ضبط موسيقي در ايران درجه اي از رشد را تجربه كرده كه هم اكنون شاهد رقابت آن با ضبط موسيقي در ساير نقاط جهان هستيم.

*رشد قابل ملاحظه موسيقي پاپ در سال هاي اخير
مازيار عصري خواننده موسيقي پاپ كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: موسيقي در چند سال اخير نسبت به دهه 60 رشد خوبي داشته زيرا طي اين مدت، كسب و كار موسيقي پاپ رونق گرفته است.
وي با اشاره به رشد قابل ملاحظه در زمينه هاي خوانندگي و آهنگسازي، اظهار داشت: فعالان عرصه موسيقي پاپ كشورمان، در سال هاي اخير از لحاظ خوانندگي شعر، آهنگسازي و ضبط موسيقي، رشد قابل ملاحظه اي را تجربه كرده اند.

*آلبوم هاي موسيقي كنوني، شنيده مي شوند
عصري با اشاره به شنيده شدن آلبوم هاي موسيقي در عصر حاضر تصريح كرد: نقد و اظهار نظر شنوندگان در رابطه با آلبوم هاي موسيقي حاضر در بازار موسيقي كشورمان بيانگر شنيده شدن آلبوم هاي توليد شده توسط هموطنمان است.

*ضبط موسيقي در ايران و رقابت آن با ضبط جهاني
اين خواننده موسيقي پاپ كشورمان با اشاره به رقابت ضبط موسيقي در ايران با ساير نقاط جهان، گفت: ضبط موسيقي در كشورمان درجه اي از رشد را تجربه كرده كه هم اكنون شاهد رقابت آن با ضبط موسيقي در ساير نقاط جهان هستيم.

*محتواي مناسب محصول نظارت قوي وزارت ارشاد
عصري با اشاره به نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر محتواي شعري آثار موسيقي توليد شده اظهار داشت: هم اكنون به دليل نظارت بسيار قوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،بر محتواي اشعار مورد استفاده در توليدات موسيقايي، شاهد وضعيتي مطلوب در روند اشعار به كارگرفته شده در قطعه ها و همچنين آلبوم هاي موسيقي توليد شده هستيم.

*رضايت مندي مخاطب نمايانگر وضعيت مطلوب اشعار
وي با اشاره به عاملي كه نمايانگر وضعيت محتوايي مناسب اشعار به كارگرفته شده در توليدات موسيقايي است، تبيين كرد: رضايتمندي مخاطبان موسيقي در ژانرهاي پاپ و سنتي پس از شنيدن يك اثر موسيقي، نمايانگر وضعيت محتوايي مطلوب اشعار به كارگرفته شده در آثار موسيقايي توليد شده در بازار كنوني موسيقي كشورمان است.

*حضور استعدادهاي جوان در موسيقي ايران
خواننده آلبوم موسيقي مازيار با اشاره به حضور جوان هاي با استعداد در عرصه كنوني موسيقي  كشورمان تصريح كرد: فعاليت جوانان با استعداد در عرصه موسيقي كشورمان، موجب توليد آثار موسيقايي با كيفيتي در بازار كنوني موسيقي كشور مي شود كه اين امر به نوبه خود به نوعي مقدمات حضور جوان هاي مستعد و با ذوق و سليقه بيشتري را در مسير موسيقي امروز ايران زمين فراهم مي‌كند.

*موسيقي داخلي قوي تر از موسيقي خارجي
عصري با اشاره به قوي شدن موسيقي داخل كشورمان در مقايسه با موسيقي هاي خارجي، همچنين اظهار داشت: در حال حاضر موسيقي داخلي كشورمان قوي شده است كه از جمله دلايل اين امر، بحث محتوايي موجود در آثار موسيقي و توجه ويژه به اين بخش است.

*تعطيلي وضعيت ترانه در خارج از كشور
اين خواننده پاپ با اشاره به تعطيلي ترانه در خارج از كشور گفت: از لحاظ ترانه هم اكنون موسيقي خارج از كشور تعطيل است و در حال حاضر موسيقي هاي خارجي و به اصطلاح لس آنجلسي ديگر شنونده ندارد و موسيقي هاي داخل كشور طرفداران بي نظير و فراواني دارد.
گفتني است آلبوم "مازيار" مازيار عصري هفته گذشته روانه بازار موسيقي كشورمان شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار