نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های روحانیت، تلاش در مسیر بلوغ و رشد عقلی جامعه به ویژه جوانان است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با خطبا و وعاظ دعوت شده از سایر استان‌ها به استان یزد بر تلاش برای ترویج بهتر معارف دینی، توجه بیشتر به احیای امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه در مورد تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی تاکید کرد.

وی افزود: اصلی‌ترین کار روحانیون، سفارش به والدین و معلمان برای تربیت دینی و الهی دانش‌آموزان است زیرا اگر در این راستا تلاش نشود، در آینده لطمات بسیاری خواهیم دید.

ناصری عنوان کرد: از سوی دیگر روحانیون باید در مسیر بلوغ و رشد عقلی جوانان بکوشند تا جوانانمان به گونه‌ای پرورش یابند که همه چیز را با فکر، عقل و تدبیر بپذیرند.

استاندار یزد نیز در این نشست هم‌اندیشی با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان پس از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیان کرد: با وجود این همه دشمنی، به برکت نظام مقدس اسلامی، پیشرفت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف داشته‌ایم و در دنیا به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم.

محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان، دستگاه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش و صدا و سیما، تلاش‌های خوبی در راستای تعمیق ارزش‌های دینی و اعتقادی داشته‌اند.

در این نشست خطبا و وعاظ دعوت شده به استان یزد نیز محور برنامه‌های خود را با امام جمعه و استاندار یزد مطرح کردند./ج1

برچسب ها: یزد ، بلوغ ، تهاجم فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.