تفاهم نامه سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور دکتر اله یاری و دکتر ایرانبخش امضاء گردید.

علیرضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در سه بعد مباحث فرهنگی و فرایندآموزشی و سند راهبردی پژوهش و فناوری، رویکرد اصلی خود را دنبال می کند.

وی گفت: آنچه که در سند چشم انداز واحد رودهن دیده شده و طبق آن از دانشگاه آموزش محــور گذر کنیم و به سمت دانشگاه محصــول محور برویم و هم عرض آن در صدد هستیم تا  مسیر تعالی و تکامل را به گونه ای به پیش ببریم که بتوانیم پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم و بتوانیم به آن نقش ذاتی و محوری که باید به آن پرداخته بشود بپردازیم.

رئیس واحد رودهن گفت: با توجه به مجموعه پتانسیل ها و مجموعه امکاناتی که در خانوادة بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد می خواهیم با شناخت مزیت های نسبي و تبديل آن به مزیت رقابتی پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.

ایرانبخش گفت: به واسطه عنایتی که دکتر الهیاری به این واحد دانشگاهی دارند و با پیگیری هایی که توسط معاونت های واحد و سایر عزیزان انجام شد مقدمات تفاهم نامه مهیا شد که در چند بخش از اهداف مد نظربا مدیریت سازمان نظام روانشناسی اعمال می شود  تا بتوانیم فعالیت های بسیار خوب و اثربخشی را در سطح جامعه و کشور داشته باشیم.

رئیس واحد رودهن اضافه کرد: امیدواریم پژوهشکده هایی که داریم از جمله پژوهشکده علوم رفتاری،  بتواند مکمل خوبی باشد برای این مجموعه و پیش ببرد اهدافی را که از پیش تعیین شده و در نهایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بتواند نقش  اثرگذار ی را در سطح جامعه و میهن عزیزمان داشته باشیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.