معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: با وجود تمامی فشارهای اقتصادی و تحریم ها علیه ایران از سوی دشمن، این کشور با وجود داشتن ذخایر ارزی مناسب و مدیریت صحیح، نیازمند کشورهای دیگر نیست.

"نعمت الله ترکی" که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به تبیین حوادث و وقایع بعد از جنگ جهانی دوم اشاره کرد و اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم، جهان به دو قطب غرب و شرق تقسیم شد که با فروپاشی شوروی سابق، جهان تبدیل به محور یک قطبی و غرب گردید که در این میان ایران به مقابله با آنان برخواست و هدف غربی نیز چیزی جز فروپاشی جمهوری اسلامی نبود.

وی با اشاره انتخاب کشور عراق و تعریف اهداف ملی، فراملی و منطقه ایی این کشور برای رسیدن به اهداف پلیدشان، افزود: گزینه نخست دشمن جنگ بود که به لطف خداوند متعال و وجود رزمندگان اسلام، حماسه هشت سال جنگ تحمیلی نیز با پیروزی ایران به پایان رسید.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با بیان اینکه امروز دشمن با تشدید تحریم ها به دنبال جنگی دیگر است، خاطرنشان کرد: دشمن باری دیگر با برنامه ریزی و تشدید تحریم ها و توطئه های خود بر علیه ایران به دنبال تضعیف و سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی ملت ایران با مقاومت در برابر آنان خواهد ایستاد.

ترکی افزود: به رغم تحریم هایی که از سال های گذشته ازسوی استکبار جهانی به کشور تحمیل شده است، ایران اسلامی موفق شده تا در زمینه منابع اقتصادی رتبه هفدهم جهان را به خود اختصاص دهد که این یک ارزش است.

وی اذعان داشت: با توجه به تولید 95 درصد نیاز شهروندان توسط متخصصان و کشاورزان ایران اسلامی، تمام مایحتاج مورد نیاز جامعه در کشور تامین می شود و تا 50 سال آینده با داشتن توانمندی های لازم در بخش تولید، تامین سرمایه تولید و ظرفیت تولید نیازمند به هیچ کشوری نخواهد بود.

معاون اداری مالی و برنامه ریزی استانداری تهران ضمن حمایت از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم ها و توطئه های دشمن بیان داشت: کشوری که خود تولیدکننده نیازهایش باشد، نگران تامین آن نیست وهیچ تهدید و تحریمی نیز قادر به وارد کردن خدشه به نظام اقتصادی آن نخواهد بود، زیرا اینک تولید ما به گونه ای است که حتی توان صادرات نیز داریم.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح کنترل بازار ، بیش از 10 هزار تن مرغ در استان تهران ذخیره سازی شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی توان تولید گوشت مرغ استان تهران به حدی رسیده که علاوه بر تأمین روزانه 800 تن مرغ مورد نیاز استان، زمینه های صادرات آن توسط بخش خصوصی نیز فراهم شده است .

وی اظهار داشت : ناراحتی و نگرانی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از خودکفایی و خوداتکایی ملت ایران است که توانسته تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب کند ./س

برچسب ها: مدیریت ، کشور ، ذخایر ارزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.