نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: در زمانی هستیم که انقلاب اسلامی با شتاب هر چه تمام‏ تر بین ملل آزادی‏ خواه جهان نفوذ می‏ کند.

علیرضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: به همین علت، مستکبران جهان به تکاپو افتاده ‏اند تا جلوی این سیل بنیان‏ کن را بگیرند و ملت ایران را از حرکت بازدارند.

وی با اشاره به انواع دسیسه‏ ها و توطئه‏ های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن با انواع ترفند ها می ‏خواهد حرکت این چشمه جوشان را متوقف کند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: دشمن تلاش می‏ کند با بهانه قرار دادن انواع موضوعات همچون انرژی هسته ‏ای، حقوق بشر و تروریسم و با بهره‏ گیری از موضوعات اقتصادی نظیر تحریم، مردم ما را نسبت به آنچه به دست آورده ‏اند، دلسرد کند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مردم ما نه تنها به واسطه این فشارها میدان را خالی نخواهد ساخت بلکه این تحریم‏ ها را به فرصت تبدیل می ‏کنند و با تولید نیازمندی ‏ها از کشور های بیگانه بی ‏نیاز خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند بیان داشت: بانوان رکن اصلی خانواده و هدایتگر آن هستند و باید توجه داشته باشند که با مدیریت اقتصاد خانواده می ‏توان از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.