خوشبختانه "راستش را بگو" با توجه به فيلمنامه قوي سكانسهاي پر از فراز و فرودش توانست در جذب مخاطب موفق عمل كند.

شيما نيك پور، بازيگر نقش "مريم السادات" در خصوص حضورش در مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلوزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: حضور محمدرضا آهنج به عنوان كارگردان و فيلمنامه جذاب "راستش را بگو" و فداكاري يك زن براي دفاع از ميهنش مرا مشتاق به حضور در اين پروژه تلويزيوني كرد.
وي افزود: من در نقش "مريم السادات" بازي مي كنم و او به دليل رفتن به پشت جبهه ها از زندگي و فرزند كوچكش مي گذرد.
نيك پور افزود: رفتار اين مادر و حس او به فرزند و خانواده اش و از سوي ديگر رفتن او به پشت جبهه،  براي من حال و هوايي خاص را به همراه داشت.
وي در خصوص سكانس ماندگار در مجموعه "راستش را بگو" ابراز داشت: سكانسي كه من "علي مولا"، يك پسر بچه نوزاد را پيدا كردم بسيار صحنه اي پر احساس و به ياد ماندني براي من بود.
اين بازيگر با اشاره به تصوير كشيدن چند دهه در سريال "راستش را بگو" گفت: "راستش را بگو" چند دهه و نسل هاي متفاوت را به تصوير مي كشد و من در زمان جنگ به ايفاي نقش مي پردازم و گاه يدر زمان حال به خواب پسرم مي ايم.
نيك پور در خصوص فراز و فرودهاي اين مجموعه تصريح كرد: در ابتدا شايد مخاطبان در برقراري ارتباط با شخصيت هاي "راستش را بگو" گيج مي شدند ولي طبق برخوردهاي زيادي كه با مخاطبان داشتم متوجه علاقه آنها بر اين مجموعه شدم.
بازيگر نقش "مريم السادات" اظهار داشت: من يك روز قبل از شروع كار خيلي با عجله فيلنامه را خواندم و به دليل متفاوت بودن آن با آثار ديگر به تيم بازيگران آن پيوستم.
وي با اشاره به جذابيتهاي فيلمنامه و بازي "رويا تيموريان" گفت: درميان همه شخصيتهاي "راستش را بگو"، بازيگر نقش "آسيه"(رويا تيموريان) و رضايت گرفتن او از خانواده هايي كه فرزندانشان را كشته اند،  براي من خيلي دوست داشتني بود.
وي خاطر نشان كرد: خوشبختانه مجموعه "راستش را بگو" با توجه به پرداخت دقيق به موضوعات مطرح شده و بيان گذشته شخصيتهاي داستان توانسته مخاطبان بسياري را جذب كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار