مشیر المصری سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد در صورتی که نظامیان صهیونیست جنگ زمینی را در غزه آغاز کنند، غزه به گورستان آنان تبدیل خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ المصری در این باره که اوضاع در غزه به سمت آرامش پیش می رود یا به سوی اشغال نظامی گفت: همه سناریوها امکان پذیر است. به رغم تلاش های کشورهای عربی و غربی برای بازگرداندن آرامش به غزه، اقدام رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن منازل مسکونی و ساختمان های دولتی و مقرهای پلیس نشان می دهد اشغالگران برای برقراری آتش بس جدی نیستند. تنها زبانی که صهیونیست ها می فهمند زبان مقاومت و دفاع از مردم با همه ابزارها است. تهدیدات دشمن به اشغال زمینی غزه ما را نمی ترساند و ما اطمینان داریم مقاومت که توانست با حمله هوایی مقابله کند و صهیونیست ها را در هراس از موشکها نگه دارد می تواند غزه را به قبرستان اشغالگران تبدیل کند.

المصری درباره امکاناتی که نیروهای مقاومت در اختیار دارند گفت: من با اطمینان می گویم که جنبش مقاومت، درگیری ها را عاقلانه و ماهرانه مدیریت می کند و امکانات زیادی در اختیار دارد تا با تجاوزات صهیونیست ها مقابله کند و درس های دردناکی به آنها بدهد. ما به مردم فلسطین و امت عربی و اسلامی که از جهاد و مقاومت حمایت می کنند می گوییم شما باید روی مقاومت حساب کنید.

امروز دشمن صهیونیستی غیرنظامیان را هدف قرار داده است و اکثر شهدا و مجروحان حملات صهیونیست ها غیرنظامی هستند. صهیونیست ها به دنبال توهم پیروزی هستند و این نشان دهنده ورشکستگی آنان است. گردانهای قسام بیش از ششصد موشک به مناطق صهیونیست نشین شلیک کرده است و با حملات هوایی مقابله می کند و ناوچه های رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهد. این گردانها می تواند ماهیت مناقشه با دشمن صهیونیستی را تغییر دهد. هر آتش بسی در آینده با در نظر گرفتن این معادله جدید برقرار خواهد شد.

المصری افزود: تا زمانی که تجاوز و جنایت علیه ملت فلسطین ادامه دارد نمی توان از آتش بس سخن گفت. اکنون صحبت ها بر سر نحوه اداره جنگ با دشمن و مقابله با این تجاوز و وارد کردن خسارت به دشمن است. در هر آتش بسی در آینده باید شروط مورد نظر مقاومت لحاظ شود.

سخنگوی حماس افزود: مقاومت فلسطین که توانست هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی را سرنگون کند و ناوچه های آن را هدف قرار دهد و خودروهای جیپ را با موشک های کورنت هدف قرار دهد و شرایط جدیدی را در این جنگ نابرابر ایجاد کند، بدون شک در جنگ زمینی نیز شرایط جدیدی را حاکم خواهد کرد.

مقاومت در کمین صهیونیست ها خواهد نشست و غزه را به قبرستان اشغالگران تبدیل خواهد کرد. به مردم فلسطین اطمینان می دهیم که مقاومت فلسطین خسارتهای سنگینی به ارتش دشمن وارد خواهد کرد. گروه های مختلف مقاومت، حملات به اشغالگران را هماهنگ کرده اند.
برچسب ها: مصر ، غزه ، گورستان ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار