مربي تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد، گفت: پس از كسب عنوان قهرماني در ليگ نونهالان و نوجوانان، احتمال حضور در جام باشگاه هاي آسيا نيز برايمان وجود دارد.

 مجتبي صابري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار كرد؛ رقابتهاي تنيس روي ميز ليگ نونهالان و نوجوانان، در ابتدا با حضور 12 تيم برگزار شد كه ما هم در دور رفت و هم در دور برگشت صدرنشين گروه خود بوديم، پس از پايان مرحله اول در مرحله دوم، 4 تيم دانشگاه آزاد، نفت و گاز گچساران، هيئت لرستان و شهرداري اراك به صورت دوره اي با يكديگر به رقابت پرداختند تا در نهايت در مرحله نهايي آن كه به ميزباني گچساران برگزار شد، موفق شديم قهرمان شويم.

وي درباره بازيكنان تيمش، گفت: در تيم دانشگاه آزاد، عرفان قرآني، مهرداد دهستاني، امين احمديان، اميرحسين عباسپور، سيد مهدي سرحدي و حميد شمس بودند كه خوشبختانه تيم خوبي را بسته بوديم و علاوه بر نفرات اصلي، نيمكت نشينان خوبي را هم در اختيار داشتيم و همين عامل باعث شد نتيجه خوبي را نيز بگيريم.

صابري از تيم نفت و گاز گچساران نيز صحبت كرد؛ تيم نفت و گاز گچساران بازيكنان بسيار خوبي از جمله آرمان حاجي ئي، عليرضا رهنماي حقيقي و محمد بشيري را جذب كرده و تيمي قدرتمند داشتند، اما ما خوشبختانه هم در دور رفت و هم در دور برگشت موفق شديم آنها را شكست دهيم.

مربي تيم دانشگاه آزاد، با بيان اينكه بخشي از اين موفقيت را مديون امكانات باشگاه دانشگاه آزاد هستند، خاطرنشان كرد: باشگاه دانشگاه آزاد از امكانات يك باشگاه حرفه اي برخوردار است و ما در سالن پينگ پنگ مجموعه شهيد چمران، تمريناتمان را پيگيري مي كنيم، در تمام رده هاي سني نيز تيم داده ايم.

علاوه بر قهرماني در ليگ نونهالان و نوجوانان در رده سني پيشكسوتان هم دوم شديم و به دنبال اين هستيم كه در ليگ بزرگسالان كه تازه آغاز شده است نيز نتايج خوبي بگيريم.
صابري كه مسئوليت مربيگري تيم بزرگسالان دانشگاه آزاد را نيز برعهده دارد، درباره بازي هفته نخست اين تيم درمقابل عليصدر همدان و اخراج محمدباقر پسران (سرمربي تيم) از محل برگزاري مسابقات، اظهار كرد: متاسفانه چون بازي روز 25 آبان هفته نخست ليگ بزرگسالان همزمان با رقابتهاي ليگ نونهالان و نوجوانان بود، من نتوانستم همراه تيم به همدان بروم و در گچساران بودم و اطلاع دقيقي از حاشيه هاي ايجاد شده و اخراج سرمربي تيممان ندارم.

وي افزود: دانشگاه آزاد ناخواسته وارد حاشيه هايي شده است كه اميدوارم حل شود، زيرا ما باشگاه خوبي داريم و تنها تيمي هستيم كه قبل از بازيهاي ليگ، براي تيممان اردو گذاشته ايم.

قبل از آغاز رقابتهاي ليگ بزرگسالان، اردويي حدود يك هفته اي برگزار كرديم و تلاش كرديم تا با آمادگي كامل در مسابقه شركت كنيم.

پوريا عمراني هم با اينكه در سفر مجارستان بود، بلافاصله پس از بازگشت به ايران وارد تمرينات شد. قرار است براي بازيهاي هفته بعد نيز در تهران اردو داشته باشيم و از بازيكنان شهرستاني تيم دعوت كرده ايم كه در تمرينات حضور يابند تمريناتمان را زيرنظر محمدباقر پسران سرمربي تيم برگزار كرديم.

شايان ذكر است؛ تيم دانشگاه آزاد در هفته اول ليگ برتر بزرگسالان با در اختيار داشتن بازيكناني همچون افشين نوروزي، پوريا عمراني، ميديا لطف الله نسبي و بهنام رحمت پناه در همدان تيم عليصدر را شكست دهد و شروع خوبي را براي خود رقم بزند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار