سرمربي تيم ملوان گفت: چهار بازي حساس و تعيين كننده پيش رو داريم كه مي تواند در وضعيت تيم ملوان تأثير بسيار زيادي داشته باشد.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: سه بازي در ليگ يك بازي جام حذفي چهار ديداري است كه مي تواند در ادامه راه بسيار براي ما حائز اهميت باشد. سه بازي در ليگ داريم كه باپشت سر گذاشتن آنها ليك را به اتمام مي رسانيم و مي توانيم با اين سه بازي موقعيت خود در بالاي جدول رده بندي را تثيبت كنيم ويك ديدار حساس مقابل پرسپوليس در جام حذفي داريم كه براي هر دوتيم قرعه بدي است.

وي ادامه داد: با توجه به كار سختي كه پرسپوليسي ها خيلي بيشتر از اين قرعه مي ترسند واصلا دوست نداشتند در اين مرحله با ملوان روبرو شوند حتي فكر مي كنم هركدام از اين دو تيم در اين بازي پيروز شوند تا فينال صعود خواهند كرد.

احمدزاده به تعطيلي ليگ نيز اشاره كرد و گفت: بعد از بازي با آلومينيوم و تعطيلي كه در ليگ بوجود آمده تاچار شديم دوباره كار بدني انجام دهيم ولي كم كم برنامه را عوض كرديم و بازيكنان را به شرايط عتدي برگردانيم.

هرچند برنامه هاي تاكتيكي ما مصادف شد با بارندگي در انزلي وكار ما را سخت كرد ولي تلاش كرديم به خواسته هايمان برسيم هرچند با موفقيت صد در صد نرسيديم اما سعي كرديم تا جايي كه مي شود كار را جلو ببريم./با

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار