دولت های افغانستان و عراق تجاوز وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی را به فلسطینیان نوار غزه به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا ؛ وزارت امور خارجه عراق در بیانیه اعلام کرد : دشمن صهیونیست تجاوز وحشیانه دیگری را بر ضد ملت فلسطین در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن شماری بی گناه شهید شدند .

وزارت خارجه عراق در این بیانیه با محکوم کردن شدید این تجاوز ظالمانه بر حمایت مداوم عراق از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.این وزارتخانه از جامعه بین المللی خواست این تجاوز را محکوم و از تلاش ها برای یافتن راه حل عادلانه و فوری برای مسئله فلسطین حمایت کند.

از طرف دیکر اسامه النجیفی رئیس پارلمان عراق در بیانیه که دفتر وی منتشر کرد اعلام کرد : تجاوز ظالمانه اسرائیل را به نوار غزه که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی گناه شد محکوم می کنیم و با آرمان فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین و پایان طولانی ترین استعمار شهرک سازی طی شصت و چهار سال گذشته تاکنون کاملا اعلام همبستگی می کنیم .

النجیفی افزود : عراق در قبال حمله آشکار به فلسطینیان ساکت نخواهد نشست و به حمایت همه جانبه از فلسطینیان ادامه خواهد داد و باید کشته شدن فلسطینیان متوقف شود و کشورهای عربی ، دوست و سازمان های بین المللی باید تلاش و همکاری را برای متوقف کردن تجاوز اسرائیل که همچنان ادامه دارد افزایش دهند.

حامد کرزای ، رییس جمهور افغانستان نیز در سخنانی با انتقاد شدید از حمایت برخی از کشورهای غربی از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ، حمله اخیر تل آویو به فلسطینیان این منطقه را محکوم کرد .
برچسب ها: غزه ، عراق ، محکوم ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار