شهردار قم گفت: فکر و اندیشه فرسوده در اذهان برخی از مسئولان دیده می‌شود، بنابراین ابتدا باید باورهای کهنه موجود اصلاح شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری دلبری با تاکید بر بازنگری و اصلاح ساختارهای مدیریت شهری در قالب شهرداری‌ها گفت: امیدواریم در راستای اعتمادسازی برای مردم که مهم‌ترین دلیل موفقیت هر سازمان است گام برداشته و اعتماد لازم را در بین افراد ذی‌نفع یعنی مردم و مسئولان ایجاد کنیم.
شهردار قم خاطر نشان کرد: کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و رئیس مجلس نیز در این کمیسیون عضویت دارد ضمن اینکه افراد دارای سابقه مدیریت شهری در فراکسیون مربوطه حضور داشته و امیدواریم این مسئله هم موجب رفع موانعی شود که به نوعی مشکلات قانونی را پیش روی مدیران قرار می‌دهند.
وی با اشاره به آسیب‌شناسی مدیریت شهری بیان داشت: یکی از مشکلاتی که عامل اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود آسیب‌هایی هستند که در طول دوران مدیریت و در مجموعه شهرداری گریبان‌گیر افراد می‌شود.
دلبری ابراز کرد: فکر و اندیشه فرسوده در اذهان برخی از مسئولان دیده می‌شود بنابراین ابتدا باید باورهای موجود اصلاح شده و پس از آن به موضوعات فیزیکی پرداخته شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.