پادشاه اردن دستور داد برای ملت فلسطین در نوار غزه کمکهای بشردوستانه فرستاده شود .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ دربار اردن در بیانیه ای اعلام کرد عبد الله دوم به بنیاد خیریه الهاشمی ابلاغ کرده است برای  ملت فلسطین که به علت حملات اسرائیل و ادامه سیاست محاصره و تعطیلی گذرگاهها با رنج و سختی و شرایط دشوار معیشتی روبروست ، کمکهای بشردوستانه فوری فرستاده شود .

پادشاه اردن همچنین به سرلشگر ستاد مشعل محمد زبن رئیس ستاد مشترک اردن ابلاغ کرده است : تدابیر لازم و فوری برای تقویت امکانات و حمایت از پرسنل پزشکی بیمارستان نظامی اردن در نوار غزه اتخاذ شود .

این بیانیه افزود  هدف از این تدابیر آن است که بیمارستان نظامی اردن در نوار غزه بتواند به مأموریتهای بشردوستانه ادامه دهد و همه نوع خدمات امدادرسانی پزشکی به ملت فلسطین در نوار غزه رسانده و از پایداری و مقاومت فلسطینیان حمایت و از رنج و سختی آنان در سایه اوضاع بد ناشی از حملات اسرائیل کاسته شود .

این بیمارستان از هنگام استقرار خود در غزه از سال 2009میلادی حدود نهصدو بیست و نه هزار بیمار را پذیرفته و شانزده هزار عمل جراحی انجام داده است.پادشاه اردن دیروز بر لزوم توقف فوری تنش آفرینی نظامی اسرائیل در غزه تأکید کرد .
برچسب ها: اردن ، ارسال ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار