ششمین اجلاس دو روزه رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور در اصفهان با صدور بیانیه ای پایان یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان درششمین اجلاس رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز سراسر کشور مصوبه های اجلاس دو روزه را به عنوان بیانیه این نشست بیان داشت و گفت : هفتمین و هشتمین اجلاس رؤسای مجامع خیران مدرسه ساز نیز به ترتیب در بوشهر و مشهد برگزار می گردد .

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان نیز در این اجلاس نعمت خیر بودن را بزرگترین نعمت خداوندی برشمرد و اظهار داشت : هر چند کمک های خیران را با ريال نه ، بلکه با نیت باید شمارش کرد و پول ناچیز شاید به یک مدرسه تبدیل شود اما سهم خیران قابل توجه نیست و طرح های نا تمام خیران که چندین ماه منتظر اعتبارات دولتی باقی می مانند در سطح شهر ها چهره نامطلوبی به دنبال دارد .

سجاد همچنین مشارکت خیران در تأمین پیش نیاز های تعلیم وتربیت را لازم دانست و افزود : کمتر بودن هزینه فعالیت های جنبی برای آماده سازی نسبت به هزینه ساخت مدرسه از خوبی های این کار می باشد .

استاندار اصفهان نیز در حاشیه این اجلاس خاطر نشان کرد : انگیزه آرمانی و انسانی خیران مدرسه ساز در جامعه بیش از انفاق آنها ارجحیت دارد و حضور زیاد خیران در استان شرایط خوبی را رقم زده است .

ذاکر اصفهانی شرایط اقتصادی استان اصفهان را در موقعیت کنونی نسبتاً خوب ارزیابی کرد و تأکید داشت در هفت ماهه سال جاری 11 درصد از صادرات کشور متعلق به این استان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد فزایش داشته است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.