مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روزشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: تعالي تمدن اسلامي نيازمند رشد اخلاق در دانشگاه است، ديدار انتخاباتي باهنر با آبادگران جوان ،‌ اجتماع بزرگ هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جزئيات نشست گفتگوی ملی سوریه در تهران/ شرکت‌کنندگان در نشست تهران دارای پایگاه داخلی در سوریه هستند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/27/533640_151.jpg

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه گفت:‌ نشست گفتگوی ملی سوریه در تهران با محوریت "خشونت نه، دموکراسی آری" برگزار مي‌شود لذا جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید داشته که راهکار اصلی برای حل بحران سوریه توجه به مبانی دموکراتیک و انتخاباتی است.

جلسه احمدي‌نژاد با نمايندگان مجلس فردا برگزار مي‌شود/ "طرح سؤال" محور اين ديدار

عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان گفت: طبق آخرين اخبار، فردا جلسه رئيس‌جمهور با نمايندگان مجلس ساعت 19 برگزار خواهد شد.

عروساني كه عكسي از مراسم ازدواجشان ندارند/ تحركات وهابيت در مناطق محروم سيستان + عكس

تنها سه خانه در اين روستا بود که از سنگ ساخته شده بود و بقيه خانه‌ها به شکل کپر بودند البته برخي از کپرها به جاي آغل بزها يا آشپزخانه مورد استفاده قرار مي‌گرفتند؛ آب روستا نيز از محل منبعي تأمين مي‌شد كه بيشتر شبيه يك حوضچه بود و تقريبا هر دو هفته يك بار با تانكر آب مي‌آوردند و به درون آن مي‌ريختند و از آن استفاده مي‌كردند ...

نشست مشترك ايران و تركيه فردا برگزار مي‌شود/ 25 ميليارد دلار تجارت در طول سه سال
استاندار آذربايجان غربي گفت: با اعلام مقامات ترکيه‌اي مبني بر ادامه مذاکرات ايران و ترکيه در خصوص مباحث تجاري،‌ اقتصادي، سياسي و مرزي دومين جلسه مشترک فردا(يكشنبه) به دعوت و ميزباني كشور ترکيه برگزار خواهد شد.

پتو درد مردم ارسباران را دوا نمي‌كند/ كوتاهي هلال احمر در بهبود وضعيت زلزله‌زدگان
نماينده اهر و هريس با اشاره به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان شمال‌غرب كشور گفت: مسئولان هلال احمر در حالی نسبت به رفع مشكلات زلزله‌زدگان كوتاهي مي‌كنند که مشکلات مسکن و نبود وسایل گرمایشی مردم را آزار می‌دهد.

ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است /راه شهادت طلبانه‌اي تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:راه شهادت طلبانه‌اي که امام(ره) به ما آموخت نسل به نسل و سينه به سينه منتقل شده و تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد و معتقدم ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است و ما هيچ گاه بيعت با يزيد را نخواهيم پذيرفت.

اجتماع بزرگ هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران
اجتماع بزرگ هیئت‌های دانشجویی اول آذر ماه مصادف با 6 محرم با حضور پناهیان و حدادیان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دسته عزاداری دانشجویان در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/27/535282_986.jpg

دسته عزاداری دانشجویان دانشگاه شریف برای سوگواری در ایام شهادت امام حسین(ع) از امروز (شنبه) تا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

تغيير فرمانداران هيچ ربطي به انتخابات رياست‌جمهوري ندارد

 استاندار تهران گفت: تغيير فرمانداران در استان تهران هيج ربطي به انتخابات يازدهم رياست جمهوري که در خرداد ماه برگزار خواهد شد، ندارد.

شوراي ائتلاف ملي سوريه، دست‌ساز آمريکا و رژيم صهيونيستي است
 يک کارشناس سياست خارجي گفت: شوراي ائتلاف ملي سوريه ساخته مشترك آمريکا و رژيم صهيونيستي بوده تا از دل اين ائتلاف يک حکومت موقت و انتقالي مغاير با خواست مردم اين كشور را تشکيل دهند.

ديدار انتخاباتي باهنر با آبادگران جوان
 دبيرکل جمعيت آبادگران جوان گفت: اين جمعيت در راستاي ورود به مباحث انتخاباتي بعدازظهر امروز(شنبه) با محمدرضا باهنر دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين ديدار خواهد کرد.

براي تعدد جرم، اشد مجازات در قانون پيش‌بيني شده است
 يك حقوقدان گفت: اشخاصي كه مرتكب جرايم مختلفي مي‌شوند در قانون مجازات اسلامي براي آنها اشد مجازات پيش بيني شده است.

مجازات کلاهبرداري براي موسسات غير قانوني اعزام دانشجو
 يک وکيل پايه يک دادگستري گفت: موسسات غير قانوني اعزام دانشجو به خارج از کشور مسئوليت حقوقي داشته و مدير مسئول موسسه طبق قانون کلاهبرداري مجازات مي‌شود.

تعالي تمدن اسلامي نيازمند رشد اخلاق در دانشگاه است
 ئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم اخلاق‌سازی و دین‌مداری را از مولفه‌های مهم در تمدن اسلامی دانست و گفت: هدف از دین اسلام تربیت مطابق با ارزش‌های اخلاقی و دین مداری است و اگر این امر در دانشگاه‌ها تحقق یابد قطعا تمدن اسلامی به تعالی و رشد خواهد رسید.

ادعاهاي اصلاح‌طلبان تنور انتخابات را به نفعشان داغ نمي‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/27/535013_670.jpg

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مواضع ضد و نقيض و دوپهلوي اصلاح‌طلبان براي اين است که بگويند ما هستيم، اما اين ادعاها تنور انتخابات را داغ نمی‌کند بلکه فقط آب در آسیاب دشمن و بدخواهان نظام می‌ریزد.

جلسه احمدي‌نژاد با نمايندگان مجلس فردا برگزار مي‌شود/ "طرح سؤال" محور اين ديدار
عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان گفت: طبق آخرين اخبار، فردا جلسه رئيس‌جمهور با نمايندگان مجلس ساعت 19 برگزار خواهد شد.

چهارمين جشنواره ملي مطالعات قرآني دانشجويان دانشگاه‌هاي ارتش برگزار مي‌شود

 سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران دراقدامي هماهنگ با ساير دانشگاه‌هاي كشور، چهارمين جشنواره ملي مطالعات قرآني دانشجويان را در دانشگاه‌هاي ارتش برگزار مي‌كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار