سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی گفت: تا مشخص شدن سرمربی تیم همه با هم به تیم کمک می کنیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سیدهاشم حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم ابومسلم مقابل میهمانش پارسه ایرانیان که روز پنجشنبه 25 آبان ماه از هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد، گفت: نتیجه تساوی در خانه اصلا راضی کننده و در خور شخصیت باشگاه ابومسلم نیست.

وی ضمن اشاره به اخراج فرزاد حمیدی به دلیل گرفتن کارت زرد دوم در دقیقه 30 بازی اظهار داشت: 10 نفره شدن تیم در نتیجه بازی تاثیر گذاشت اما مشخص نبودن وضعیت مالکیت باشگاه بر روی کار بازیکنان تاثیر بسیار بیشتری داشته است.

حسینی ادامه داد: این وضعیت حتی بر روی سازمان هایی که باشگاه با آن ها در ارتباط است نیز اثر می گذارد و باعث کم اعتمادی در ارتباطات مالی می شود.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی در مورد مشخص شدن سرمربی این تیم گفت: مدیران باشگاه در حال بررسی چند گزینه روی کاغذ هستند و تا مشخص شدن سرمربی تیم، اصغر جهانداری تمرینات را ادامه خواهد داد، خداداد عزیزی و من هم در کنار او به تیم کمک می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با گرفتن امتیاز مناسب در روز چهارشنبه اول آذرماه مقابل تیم شهرداری تبریز و بازی خارج از خانه بعدی در مقابل الوند همدان شرایط بهتری برای ادامه مسابقات لیگ پیدا کنیم.

گفتنی است تیم ابومسلم خراسان رضوی با تک گل محمد منصوری در دقایق پایانی نیمه اول از روی نقطه پنالتی مقابل گل دقیقه 24 داماش ایرانیان برابر این تیم متوقف شد و با کسب یک امتیاز این بازی 15 امتیازی شد و با یک پله سقوط در جایگاه ششم جدول قرار گرفت./س


برچسب ها: تیم ، فوتبال ، ابومسلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.