چهره شاخص کشتي فرنگي استان قم از فردا در پيکارهاي کشتي فرنگي بين المللي جام رياست جمهوري قزاقستان براي فتح جايزه پنج هزار دلاري به مصاف حريفان مي‌رود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم، با دعوت از شاخص ترين کشتي گيران رشته فرنگي از کشورهاي برتر جهان، رقابت هاي کشتي فرنگي بين المللي جام رياست جمهوري قزاقستان با برخورداري از جايزه 77 هزار دلاري طي روزهاي شنبه و يکشنبه در مجموعه ورزشي دولت شهر آستانه پايتخت قزاقستان برگزار مي‌شود.
همچنين فدراسيون کشتي قزاقستان جوايز قابل توجهي براي اين دوره از پيکارها در نظر گرفته است و بر اساس برنامه ريزي انجام شده، به کشتي‌گيران اول تا سوم اين دوره از مسابقات به ترتيب پنج، سه و 1500 دلار جايزه نقدي تعلق مي گيرد.
اين در حالي است که برنامه رقابت‌هاي کشتي فرنگي جام رياست جمهوري قزاقستان مشخص شده و رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي فرنگي جام رياست جمهوري قزاقستان با وزن کشي اوزان 55، 66، 84 و 120 کيلوگرم از امروز استارت مي خورد و فردا نيز رقابت هاي 55، 66، 84 و 120 کيلوگرم برگزار مي شود که در اين بين هادي عليزاده پورنيا نماينده اعزامي کشتي فرنگي قم در وزن 74 کيلوگرم به روي تشک مي رود تا شانس خود را براي کسب مدال مورد آزمايش قرار بدهد./س
برچسب ها: قم ، کشتی ، ریاست جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.