دو تن از مسئولان سیاسی تل آویو از ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواسته اند تا به سرعت جنگ با نوار غزه را خاتمه دهد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المختصر ؛ یوحنان ولسنر، عضو کمیسیون امنیت و امور خارجه کنست، ضمن درخواست پایان جنگ، گفت:‌شلیک این حجم موشک به اسرائیل می طلبد که حمله زمینی گسترده ای علیه نوار غزه آغاز شود اما این اقدام می تواند به شدت به جایگاه اسرئیل در عرصه بین الملل آسیب برساند.

ولسنر افزود:حماس پس از جنگ سال 2008 به شدت توان نظامی اش را گسترش داد.عرور بارلو افسر عالی رتبه نیروهای احتیاط نیز از وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل خواسته است تا اینگونه وانمود کنند که اهداف مورد نظر در نوار غزه به دست آمده است ولی ارتش همچنان حق خود را برای واکنش به هر گونه تحرک گروه های فلسطینی محفوظ می دارد.

وی افزود:‌ ما در مسئله تبادل اسرای فلسطینی با گلعاد شالیط، با نمایندگان حماس وارد گفتگو شدیم پس مانعی نیست که بار دیگر هم با این گروه گفتگو کنیم.

 درخواست ها برای پایان دادن به جنگ پس از آن افزایش یافت که جنبش حماس به تجاوز رژیم صهیونیستی واکنش قدرتمندانه نشان داد و این بار بر خلاف تصور موشک هایش را به اهدافی در تل آویو و قدس شلیک کرد، یک فروند جنگنده صهیونیستی را منهدم کرد. حماس قبل از این نیز یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل را نابود کرده بود.
برچسب ها: تل آویو ، غزه ، جنگ ، باراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار