عضو کميسيون عمران گفت: افزايش نرخ بليط پروازهاي داخلي و خارجي غيرمنطقي است و مسئولان وزارت راه و شهرسازي براي پاسخگويي به مجلس دعوت شده اند.

منصور آرامي نماينده مردم هرمزگان و بندرعباس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه افزايش دو برابري نرخ بليط هواپيما بي رويه و غيرعادي است گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازي قرار شد براي پاسخگويي و توضيح بيشتر به اعضاي کميسيون عمران در خصوص افزايش دو برابري نرخ بليط پروازهاي خارجي و داخلي به مجلس آمده و  اين موضوع توسط اعضاي کميسيون بحث و بررسي شود.

وي با اشاره به اينکه در قانون برنامه پنجم توسعه مصوبه اي در خصوص افزايش نرخ بليط پروازهاي داخلي و خارجي وجود دارد افزود: افزايش نرخ بليط هواپيما بايد طي زمان بندي مناسب و متناسب با درآمد مردم صورت مي گرفت.

آرامي در ادامه تصريح کرد: افزايش نرخ بليط هواپيما در حال حاضر با توجه به وضعيت اقتصادي مردم تصميمي غيرمنطقي و بي رويه بوده است.

عضو کميسيون عمران در ادامه توضيح داد: مصوبه موجود در برنامه 5 ساله توسعه افزايش نرخ بليط هواپيما در راستاي افزايش درآمد مردم بايد اجرايي شود.

وي با اشاره به اينکه شرکت هاي هواپيمايي هزينه تمام شده براي پروازها را بيش از نرخ بليط مي دانند گفت: هم اکنون افزايش نرخ بليط هواپيما متناسب با خدمات رفاهي ارايه شده به مسافران نيست.

آرامي در ادامه خاطرنشان کرد: در صورتي که نرخ بليط هواپيما افزايش 65 درصدي داشته باشد خدمات رفاهي ارايه شده به مسافران نيز بايد به همان ميزان افزايش يابد.

وي در پايان گفت: مجلس منتظر پاسخگويي و توضيح بيشتر مسئولان راه و شهرسازي در خصوص افزايش نرخ بليط پروازهاي داخلي و خارجي است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار