چهار پروژه بهداشتي، درماني و پشتيباني با حضور وزير نفت در بيمارستان توحيد جم و كمپ شركت نفت و گاز پارس در عسلويه افتتاح و به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با حضور وزير نفت، مديرعامل شركت ملي نفت ايران، مديرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت و جمعي از مديران نفتي عسلويه و جم، چهار پروژه بهداشتي، درماني و پشتيباني روز پنج شنبه (25 آبان ماه) در بيمارستان توحيد جم و كمپ شركت نفت و گاز پارس در عسلويه افتتاح و به بهره برداري رسيد.

بر پايه اين گزارش، درمانگاه تخصصي بيمارستان توحيد جم، انبار مديريت بحران بيمارستان توحيد، بخش دندانپزشكي درمانگاه كمپ نفت و گاز پارس و سيستم آرشيو و ارسال تصاوير ديجيتال پزشكي (PACS ) پروژه هايي بودند كه به دست وزير نفت افتتاح شدند.

وزير نفت، بهداشت و درمان را جزئي از الزامات اساسي صنعت نفت اعلام كرد و گفت: با فراهم شدن خدمات بهداشتي و درماني از سوي صنعت نفت، ساكنين مجاور مناطق نفت و گاز نيز مي توانند از اين خدمات درماني بهره مند شوند.

محمد جواد كيان؛ مديرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نيز با ارائه گزارشي از روند ساخت و تجهيز اين مراكز درماني گفت: پروژه هايي كه امروز به بهره برداري مي رسند حاصل همكاري و تعامل بين بخشي بهداشت و درمان صنعت نفت با شركت پالايش گاز فجر، شركت نفت و گاز پارس و سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس است.

وي افزود: شركت پالايش گاز فجرجم هزينه ساخت درمانگاه تخصصي بيمارستان توحيد را متقبل شده و شركت نفت و گاز پارس نيز بودجه مورد نياز به منظور تجهيز اين مركز و همچنين راه اندازي بخش دندانپزشكي كمپ عسلويه و ساخت انبار مديريت بحران را عهده دار بوده است؛ ضمن اينكه سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس نيز هزينه هاي مرتبط با تهيه دستگاه هاي DDR و CR راديولوژي و ايجاد سيستم PACS را عهده دار شده است.

كيان ادامه داد: همكاري بسيار خوبي از سوي شوراي اسلامي شهرستان جم و شهرداري نيز به منظور تسريع در راه اندازي درمانگاه تخصصي بيمارستان توحيد به عمل آمده است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار